Grrrr, die bloedingen elke keer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rinnie, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik word er zo langzamerhand zo geirriteerd van hè, elke keer heb ik bloedingen. Bij 5 weken een korte bloeding gehad, toen was het ook zo weer over, natuurlijk zh gebeld, maar ivm met IVF stond er voor gisteren toch al een echo gepland, en ze konden zo vroeg toch eigenlijk niks op een echo zien. Bovendien kwam het vaker voor.

Afgelopen dinsdag stond ik eten te koken toen ik het ineens voelde vloeien. En ja hoor, hardstikke veel bloed! Ook de hele dag al een zeurderige buikpijn, niet zwaar, maar wel aanwezig.

Spoedlijn van het zh gebeld en moesten meteen naar de eerste hulp komen. Ik was natuurlijk helemaal overstuur, we hebben er zo lang overgedaan om zwanger te worden, ik wil het kindje niet verliezen (niet dat je dat normaal wel wil, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel).
    Ze hebben een echo gemaakt en het zag er allemaal prima uit, HCG was ook goed, hartje klopte goed en stevig. Bloeding is 's nachts opgehouden, woensdag had ik nog wat bruinverlies, maar verder geen helderrood bloed meer.

Totdat ik vanmorgen wakker wordt, ik voel het gewoon weer lopen! Weer helderrood. Argh!!! Wat is dat toch elke keer!!! Gisteren de termijnecho gehad, en het ziet er hardstikke goed uit, hartje klopt, grootte klopt voor de termijn, dus niks om ons zorgen over te maken.

Maar ik vind het echt rete irritant dat ik nou elke keer bloedingen blijf houden, grrrrr.

Hebben meer meiden hier last van? Ik snap nu overigens helemaal waarom vrouwen niet door hebben dat ze zwanger zijn, en denken dat ze ongesteld zijn!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik snap helemaal wat je bedoeld! Ik heb precies het zelfde gehad! Na week 12 geen last meer gehad! Maar storend en irritant is het wel! Heb inmiddels al 7 echo's gehad haha! Succes ermee meid

3. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook heel herkenbaar. Vanaf 6 weken een paar keer flink gevloeid! Ondertussen ook 4 echo's verder en alles gaat goed!

Het hoeft echt niets te betekenen, maar het maakt je zo onzeker!!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pfffff slopend lijkt me dat!

Ik heb drie icsi pogingen gehad en ik kan me voorstellen dat het dan extra frustrerend is als je bloed verliest.

Hebben ze niet gezegd dat er bv een hematoom in je baarmoeder zit waardoor je bloed verliest? Geven ze geen oorzaak of reden aan?

Gelukkig gaat het met de kleine goed, maar hier wordt je niet vrolijker van he..

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij ons tweede zoontje heb ik ook geregeld gevloeid en het maakt zoooooo onzeker! Bij mij was wel op de echo te zien waar het vandaan kwam, dat was enigszins een geruststelling. Maar toch elke keer weer dat bloed, vreselijk! Bij mij kwam t van n hematoom in m'n baarmoeder... Ik heb tot 11 wkn gevloeid, de rest van de zwangerschap niets meer en met 40+3 is een reuzegezonde zoon geboren!

Ik hoop dat jullie ook een goede afloop zullen hebben en dat jullie wondertje over n paar mnd geboren zal worden in goede gezondheid!!!

6. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Ook ik ken dat gevoel, maakt je zo onzeker he :(. Is bij mij begonnen op 9 weken. Had toen een aantal keer bloedverlies, ook steeds alles goed. Wisten niet waarvan... Uiteindelijk bleek het van een lage placenta te zijn, nu 25 weken en zit al een hele tijd thuis. Bloeden nu wel gestopt, maar van zodra ik te veel doe, begint het weer....

Succes meid, ik weet dat het frustrerend en beangstigend is, maar er zijn zoveel redenen waardoor je kan bloeden en alles toch blijft goedgaan....

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heel irritant en zenuwslopend. Ik heb tot 23 weken bloedingen gehad en heb vaak de ogen uit m'n kop gejankt van de stress. Overigens kreeg ik een prachtige gezonde dochter....! Nooit een reden voor de bloedingen gevonden.

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Heeeeel herkenbaar. Bij de eerste heb ik iedere maand tot 16 weken gebloed waarvan ik dacht dus ongi te zijn.

Nu bewust voor zwangerschap gekozen. Weer bloedverlies!

Krijgen jullie echo's bij bloedverlies? Ik mag morgen zo wie zo bij vk komen voor echo. Word gek van die onzekerheid!!!:(:(

9. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hoi hoi,
    Vervelend zeg dat vloeien. Het maakt je zo onzeker en bang.
    Ik begrijp je gevoel goed hoor, dat je het niet wilt verliezen nadat je zo lang hebt gewacht.
    Wij zijn vlak voor het IVF traject spontaan zwanger geraakt. Dit werd een miskraam. Jeetje wat voelde dat oneerlijk. Iedereen wordt maar hup zwanger én het gaat goed en ik had beide niet. Maar goed, dat was niet je vraag.

Na de mk was ik snel weer zwanger.
    Bij week 4 heb ik 8!dagen gevloeid.
    Bij week 12 heb ik een kleine bloeding gehad.
    Bij week 14 een grote bloeding.
    Bij week 16 een kleine bloeding.
    Nu 21 weken en ben benieuwd of er weer wat komt...

Waar het vandaan komt is een raadsel. Alle keren een echo gehad om het o.a. te onderzoeken, maar niets te vinden. (steeds een gezond sterk kindje te zien, gelukkig!) Het was waarschijnlijk een gescheurd vaatje bij de baarmoedermond. Die schijnt extra gevoelig en doorbloed te zijn tijdens de zwangerschap. Mijn vk vergelijkt het met een bloedneus, die kan ook flink vloeien.

Heb je het vloeien nadat je hebt gepoept, sex hebt gehad oid? Dat wil het namelijk wel opwekken.

In elk geval succes,

Liefs Jo

10. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Oowh verschrikkelijk!!! Ik heb nu 29-02 bloedverlies gehad en vandaag weer! Ik heb geen krampen maar na vorige maand is de hoop eigenlijk verloren.. Wel fijn om te lezen dat bij jou het hartje klopte en dat bij jullie allemaal het toch goed is gekomen! Echo krijg ik 16 maart bij 7 wk, dus ...... Afwachten!

11. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb vanaf me nod tot week 12 bloedverlies gehad, soms alleen afscheiding maar soms zat alles ook echt onder. ik heb al 8 echos gehad, maar ze kunnen niets vinden

nu ben ik wel al 3 weken bloedvrij

wel had ik nooit krampen tijdens de bloedingen

Deel Deze Pagina