Yeah!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LovePoison, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Hoi dames

    Hier ben ik weer na 2 maanden.
    In juni helaas een miskraam gehad met 11 weken.
    We waren totaal niet bezig met zwanger worden. Totdat gister mijn katten zo vreemd deden.. hij kwam constant bij me liggen en aandacht zoeken. Dit kwam me wel bekend voor met de vorige zwangerschap.
    Ik wilde vanochtend dus gelijk testen maar ik had geen zwtesten meer liggen alleen ovulatietesten. (Ik had ook gelezen dat die positief kunnen zijn als je zwanger ben) ik de ovu test gedaan en die was positief.
    Tja dan weet je t nog niet eigenlijk want dat is niet betrouwbaar. Vanmiddag predictor early gekocht en net getest en ja hoor! Positief! Ben zo blij en bang tegelijk.. zit nog wel 2 dagen voor nod dus nog zo pril.
    Hoop dat de 3 maanden snel voorbij vliegen!

    Liefs
     
    Newmom1986, SMJD, Elizia en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed was! Voor nu toch gefeliciteerd. Heel begrijpelijk dat je bang bent.. zeker als je een mk hebt gehad.. Voor nu eerst maar even genieten van dit moment. Wat bijzonder dat dieren dat zo aan kunnen voelen..
     
  3. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    @LovePoison

    Wow wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd meis!
    Ik weet nog over dat nare berichtje dat je postte, dus ik ben heel blij voor je dat je zo snel weer zwanger bent! Het komt vast goed! De goede hoop erin houden ookal is het spannend. Na mijn miskraam 4 weken later weer zwanger en onze zoon doet het hartstikke goed! Het kan dus echt! Hou je taai'
     
  4. Ellen8

    Ellen8 Actief lid

    8 apr 2013
    414
    96
    28
    Gefeliciteerd! Ook zo spannend na een miskraam. Ik heb in april een curretage gehad en ook net weer een positieve test. Ik duim voor ons beide voor een fijne zwangerschap en een gezond babytje in april!
     
  5. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Dank jullie wel..
     
  6. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat je katten dat zo aanvoelen!
     
  7. Pstjepiet

    Pstjepiet Bekend lid

    16 okt 2015
    667
    367
    63
    Gefeliciteerd!
     
  8. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Proficiat goed om te lezen dat je zo snel weer aangeteld bent! Snap wel dat je het spannend vind na een mk, dat zal ik de volgende keer ook hebben. Hoe voel je je verder?
     
  9. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Voel me verder gewoon goed.. voel me totaal niet zwanger geen symptomen niks.. we gaan het zien hoop over 2/3 weken een echo te krijgen
     
  10. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Fijn dat je je goed voelt hopelijk kun je inderdaad binnenkort een echo krijgen zodat je meer weet. Bij 7 weken kunnen ze dacht ik al meer zien. Hoop dat je dan meer zekerheid en goed nieuws krijgt!
     
  11. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
    LovePoison vindt dit leuk.
  12. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    LovePoison vindt dit leuk.
  13. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Gefeliciteerd! Bizar he?! Mijn kat was ook al zo aanhankelijk net zoals de eerdere keren overigens. Ik kan nergens zitten of plop hij zit op schoot. Deze keer had ik dus ook de stille hoop dat ik positief zou testen en ja hoor, zie banner.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!
    Heel begrijpelijk dat je het erg spannend vind.
     
    LovePoison vindt dit leuk.
  15. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Echt heel bizar ja dat ze dat aan kunnen voelen. Haha ja hij volgt me ook echt overal. Het is dat hij niet naar buiten mag anders zou die nog meegaan naar me werk :roflmao:
     

Deel Deze Pagina