Afscheiding of vruchtwater

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 19831, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Is hetverchil goed te ruiken. Ondergoed is nat maar ruik meer wasverzachter denk ik. Blijft het druppelen of kan het evenstoppen en half uur later weer een beetje. Of is het dan afscheiding?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is een lastige, volgens mij komt het in alle hoedanigheden voor en hangt het er ook vanaf hoezeer je vliezen gebroken zijn of dat er alleen een scheurtje in zit.

Bij mij ging het als volgt:
    Stond 's morgens rond 8 uur op om naar het toilet te gaan en toen voelde ik iets lopen. Daarna een hele tijd niet meer en ook bij het blazen op mijn hand kwam er veelal niets (urenlang) en soms weer een drupje. Op een gegeven moment een bakje onder gehouden op het toilet. Het zag er een beetje troebel uit met vlokjes. En ik vond het stinken! Ging er bijna van overgeven. Jakkes...Mijn man vond het zoet ruiken. Met dit bakje heeft de VK toen een testje gedaan toen hij langs kwam.
    Kreeg geen weeën en de VK is toen 2x geweest. 's Avonds naar het ziekenhuis voor een CTG en ook daar geen weeën te zien. Daarna heerlijk zitten schransen (sorry, eten was niet het goede woord...:)) bij de Mac. En daar voelde ik een knap en buikpijn, echt anders dan anders. Dat waren dus daadwerkelijk mijn vliezen. Eerder zat er alleen maar een scheurtje in. Na een halfuurtje de eerste wee en na 2 weeën gelijk een weeënstorm. Na 6 uur is de kleine geboren.

Hopelijk kun je hier iets mee. Succes!

Als je een inlegkruisje in je onderbroek doet, kun je beter onderscheid maken. En kan de VK testen, want als je twijfelt, gewoon bellen!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik had toevallig ook een topic over geopend gister had ik zomaar 2 natte onderbroeken en zelfs broek ..
    Maar toen t opdroog rook t duidelijk naar urine ..
    Vandaag ook niet meer gehad.

T schijnt meer en dunner te worden je afscheiding ..
    Maar als je t niet vertrouwd kan je altijd de vk bellen

4. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Bij mij rook het erg zoet. Wist direct hoe laat het was, liep er namelijk met hele plassen uit.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Even op je handpalm blazen,als het vruchtwater is druppelt het wel eruit.

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Waterige afscheiding kan overigens ook zoetig ruiken, bij mij in ieder geval wel.

Als het vruchtwater is, dan kun je dit testen, je hand een vuist maken en dan op bovenkant hand te blazen.

7. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    ik ha ook een hele natte onderbroek en rook superzoet mar was toch waterige afscheiding maar een keer meegemaakt nu voor de zekerheid inlegkruisjes in ;)

Deel Deze Pagina