10 wkn zwanger en gevallen met de fiets

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tresje, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo meiden
    de titel zegt t al....
    het was vanochtend onverwacht glad en ben met mn fiets flink onderuit gegaan!
    ik was al zo onzeker maar nu zie ik t helemaal niet meer zitten....
    vorige keer een miskraam gehad en nu ben ik 10 wkn en dit is al de 2e keer dat ik flink onderuit gegaan ben. ik ben bont en blauw maar dat maakt me niet uit.
    ben alleen zo bang dat het weer mis gaat nu. ik val nooit, en nu in 1 week tijd al 2 keer. en best hard ook nog. wel meer op mn zij gevallen maar maak me wel enorm zorgen!
    ik krijg maandag mn termijnecho gelukkig, maar hoop dat er nu wat meiden zijn die me een beetje gerust kunnen stellen.
    xxx Tresje

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Au:(
    gelukkig zit je kindje goed beschermd en kan een val zo goed als geen kwaad.
    voor jouw is t natuurlijk wel stressvol gezien je mk vorige keer in week 10 :(
    sterkte met de blauwe plekken en veel rust houden dan komt het helemaal goed!

3. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tresje wat vervelend!

Een val of een klap hoeft niet altijd iets te betekenen. De kleine zit goed beschermt. Hopelijk krijg je maandag wat geruststelling!

Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap ook een flinke klap tegen mijn buik aan gekregen van een man die niet goed uit zijn ogen keek. En zoals je ziet 'voldragen'.

Een vriendin is tijdens haar zwangerschap meerdere malen gevallen, enorm veel last van haar bekken en rug, maar de kleine doet het erg goed!

Hopelijk wat positieve ervaringen die je wat gerust stellen...

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    je kleintje zit goed beschermd hoor meid!!!
    maandag vast een mooie echo!!!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je kleintje zit tot ongeveer 13 weken nog mooi achter schaambeen verstopt, dus dat kan weinig kwaad hoor. Beterschap met de blauwe plekken en de stijfheid

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bedankt meiden voor jullie geruststellende woorden!
    even t weekend doorkomen.....

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Maak je geen zorgen! Ik ben twee keerr pril zwanger geweest in de winter en fietste ook naar mijn werk. Ben wel 20x onderuit gegaan, beide kinderen zijn gezond :)
    Heb ook weleens keihard gesprongen om sneeuw onder mijn schoenen uit te krijgen, was toen net 6 weekjes. Oeps! Maar het is allemaal goed gegaan!

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bedankt voor je geruststellende woorden, marieke!
    voel wel vanalles in mn buik nu, maar ja, ik zit er nu ook op te letten natuurlijk!

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben pas ook gevallen :) Ik moest mijn dochter de ophoging van de stoep op helpen met haar fiets maar gleed van de stoeprand af. Ik had de vk gebeld en ze zei dat de baby omringd is met vruchtwater en dat er dus niets kan gebeuren. Gelukkig voel ik hem nog steeds veel. En ik ben nog wel 28 weken ;) Zelfs al zou ik op mijn buik vallen volgens haar :(

Bij mijn 2e kindje ook gevallen toen ik hoogzwanger was, het was winter en de straten waren super glad. Maar godzijdank gezond ter wereld gekomen ;) Dus maak je maar geen zorgen, ze zitten wel veilig daarbinnen :)

10. eef80

eef80 Niet meer actief

ook hier een val incident bij 9 weken zwangerschap. ik bleef hangen met de punt van mijn schoen achter een traptrede. (midden in een restaurant, werd nog hard uitgelachen ook) Een flinke smakker, echt hard gevallen. Maar het is goed gegaan, zit nu op 19 weken.
    probeer je niet te druk te maken!

11. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    dankjewel meiden, dat jullie de moeite hebben genomen me gerust te stellen!
    fijne zwangerschap gewenst! xxx

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik ben heel hard gevallen in de douche toen ik 9 weken was. En zoals je aan me banner kunt zien is het helemaal goed gekomen.

Deel Deze Pagina