Ik word er helemaal gek van. Elke avond was ik mijn haren, en de volgende OCHTEND is het alweer baggervet. Iemand tips? Liefs
ik.weet niet welke haarkleur je hebt? mijn zusje doet er altijd talkpoeder in, dat droogt het wat uit, is niet zo heel goed voor je haren natuurlik, en kan ook alleen wanneer je blond bent.. of wassen met afwasmiddel, ontvet gigantisch, maaar, héél slecht voor de kwaliteit van je haren..
Ik heb de oplossing! !!! Hier had ik hetzelfde probleem ben toen 2x per week de shampoo van mijn man gaan gebruiken (soms vaker soms maar 1x) En dan twee keer wassen per keer resultaat verbluffend weer heerlijk fris zacht haar. Wat hij en ik dus gebruiken? ?? Tadaa mannenshampoo van kv eigen merk 0,99 cent. Voor dat geld zou ik zeker een poging wagen ik ben er nog dagelijks blij mee dag vette zwangerschap pruik!
Ik ben blond, maar wel geverfd.. ga dit idd maar eens proberen want elke dag wassen is ook niet goed voor je haar dan blijf je aan de gang
waarom zou je het 's avonds wassen als je dat in de ochtend gedaan hebt? Who cares dat je met een vette kop haar in bed ligt...? Tenzij je 's ochtends geen tijd hebt natuurlijk... Hier is vet haar echt een kwaaltje van het begin van de zwangerschap. In de loop van de zwangerschap steeds droger! En ik zou echt niet met agressieve ontvettende dingen aan de slag gaan zoals afwasmiddel. Lijkt me dat het daar alleen maar vetter van wordt. Ik zou droogshampoo proberen of gewoon je haar opsteken. Als je daarvoor de lengte hebt natuurlijk.
Koop een shampoo voor elke dag. Ik had dat ook in het begin van mijn zwangerschap inclusief vette huid! Sinds 3/4 weken geen last meer van gelukkig Nu heb ik juist last van stug haar.. wat hormonen wel niet met je kunnen doen! Maaaaar het is t absoluut waard ♥
Hier ook snel vet haar weer net als bij m'n vorige zwangerschap. Sindsdien was ik ( dus nog steeds) elke ochtend m'n haar Hahaha.
Hier is mijn haar ook veeel sneller vet! Heb nu andrelon shampoo 'zuiver en zen', én gebruik geen conditioner meer! Dat helpt hier ook iets! Ik douche liever 's avonds, dus 's avonds wassen, is het na anderhalve dag weer vet, dus de ochtend na de volgende avond . Nu iets minder! Liefs,
Het kan soms inderdaad helpen om over te stappen op een ander merk shampoo. Kies dan voor een variant voor elke dag of gewoon een hele Basic shampoo, maar liever niet voor vet haar. Ik gebruik nu zelf de donkerblauwe variant van Nivea voor normaal haar, omdat ik hetzelfde probleem had. Na een tijdje krijg je namelijk 'build up' in je haar van vettigheid van je shampoo en dit krijg je meestal alleen weg met een andere shampoo. Als dit helpt kun je proberen om steeds langere tussenpozen op te bouwen in het wassen van je haar. Dit kan ook met behulp van droogshampoo, hetzelfde effect als talkpoeder, maar iets vriendelijker voor je haar! Het is namelijk echt niet goed om je haar elke dag te wassen, daar maak je het probleem alleen maar erger mee! Succes!
Elke dag wassen is ook niet goed voor je haar. Wordt het alleen maar vetter van! Probeer eens 1 of 2 weken zo min mogelijk te wassen.. Dan zul je zien dat het daarna een stuk beter gaat.
Eens! Hoe vaker je aan je haar zit des te meer het gaat produceren. Ik heb er zelf ook last van en was mijn haar ook smorgens dat helpt al beter om de rest van de dag fris te zijn. In het begin elke dag vette haren maar door het om de dag te wassen (2 keer wassen en uitspoelen) en vervolgens een dag niet wassen en dit even volhouden dan gaat het steeds beter. succes
Had ik de eerste 3 á 4 maanden ook! Maar daarna juist helemaal geen vet haar meer, super Nog effe geduld dus hihi
Ik heb mijn hele leven al redelijk snel vet haar, maar dit heeft bij mij nog nooit geholpen. Zo'n 3 á 4 weken geprobeerd, maar het bleef zoals het was. Liefs,
Vet haar.... vreselijk! Nu heb ik van mezelf al redelijk snel vet haar, maar nu is het wel heel erg. Gelukkig bestaat er droogshampoo!!