ik ben momenteel 23 weken zwanger en ben nog steeds geregeld moe. en de laatste dagen heb ik veel hoofdpijn. Zijn er mensen die dit ook hebben en is dit normaal? of moet ik ergens op gaan letten?
Ik heb het ook (16 weken zwanger) en mijn vk belde me vanochtend om te zeggen dat mijn ijzer te laag is. Ze zei dat ik daar ook nog steeds zo moe van kan zijn. Nu moet ik floradix gaan gebruiken. (Gewoon te koop bij de Kruidvat) Misschien ook eens op ijzer controleren? Succes, ik hoop dat het toch nog overgaat!
met 16 weken was mijn Ijzer goed, maar weet natuurlijk niet of dat nu ook het geval is. misshien is er wat veranderd in de laatste 7 weken. ik voel mij niet anders dan toen met 16 weken. ik gebruik wel roosvisea ferro. volgende week maandag weer een afspraak ik zal het wellicht aan haar vragen
Ik ben ook nog steeds erg moe, maar mijn schildklier bleek te traag te werken. Misschien even een algemeen bloedonderzoek vragen, waarbij ze controleren op ijzer, schildklier, b12 (en wat nog meer van belang is) etc.?