rodelief: wat een verhaal zeg! Dat lijkt me het ergste om mee te maken. Ik hoop dat je voldoende steun krijgt in je omgeving en dat je het op den duur een plekje kan geven. Vind je het goed als ik je stukje bij de janauri mama's zet? Die leven allemaal ontzettend met je mee! Liefs Marleentje26
Oh verschrikkelijk zeg, wat vreselijk naar. Jullie lieve kleine kindje....ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd.
HƩƩl veel sterkte meid... Ik heb er geen woorden voor... Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.
Heb zojuist ook een berichtje geplaatst bij de januari-mama's, maar wil hier ook graag nog wat kwijt. Alleen nu ik aan het typen ben weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet schrijven... Ik vind het zó erg en oneerlijk en ondenkbaar en onverwacht vooral! Het zullen een paar zware dagen voor jullie worden, misschien wel de moeilijkste van jullie hele leven. Ik leef met je mee en hopelijk ontvang je veel steun uit je omgeving om deze zware tijd door te komen. Nogmaals heel veel sterkte!!!
Oh echt wat verschrikkelijk om dit te lezen zeg!! pfffff kan hier zo verdrietig van worden, meis leef echt met je mee. Heel erg veel sterkte dit weekend en hoop dat je t een beetje doorkomt. zo oneerlijk dit, geen woorden voor. Liefs en een dikke knuffel!
lieve rodelief, ook ik las het verschrikkelijke nieuws bij de januari mama's... ik heb er echt geen woorden voor! wat een verschrikkelijk nieuws! ik wens jullie heel erg veel sterkte, ik denk aan je! liefs rebbel
rodelief: Wat een vreselijk nieuws!!!! Weet gewoon niet wat ik tegen je kan zeggen! In ieder geval heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Jeetje zeg, dan denk je dat je de eerste 12 weken door bent en zelfs een goede 20 weken echo hebt gehad en dan gebeurd er dit.............wat is het leven toch oneerlijk!
Jeetje meid wat verschrikkelijk dit!! En waarom.. Ik wens je heel veel sterkte de komende periode. Schrik er gewoon van. Gr Balleke
Wat erg meid!! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte de komende tijd. Zit echt met tranen in mijn ogen dit te lezen. Dikke knuffel voor jou!
jeetje dit meen je niet!!!! wat ongelooflijk verdrietig zeg. vanmorgen probeerde ik je nog op te beuren niet te geloven dit. zo oneerlijk ook!! heel erg veel sterkte met dit grote verlies. ik hoop dat julie veel steun aan elkaar hebben!