Lieve Rodelief, vol ongeloof las ik het bericht bij de januari mama's. Ben nu nog in shok. Had ook al bij de januari mama's een bericht geplaatst, maar doe het hier nog een keer. Wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor nu en wat er komen gaat. Snap dat jullie willen weten wat de oorzaak is. Nogmaals heel veel sterke.
Wow!! Wat verschrikkelijk meid!!!!!! Ik wou jou, je man en familie HEEL veel sterkte toewensen. Verschrikkelijk! Dikke knffl, Leonie.
Bah, wat een verschrikkelijk rot nieuws! Hoe kan dat nou .... ? Ik wens jou en je partner enorm veel sterkte toe ....
Rodelief, Jeetje, wat een heftig en ontzettend verdrietig nieuws . Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, zeker ook maandag! Liefs Daniëlle
brrr heb er gewoon kippenvel van heel veel sterkte met het verlies. lijkt me echt een van de moeilijkste dingen om als moeder te moeten doen, bevallen van een levenloos klein lichaampje!! heel veel sterkte en kracht, deze komende moeielijke periode!
jeetje wat een vreselijk verdrietig bericht zeg kreeg er tranen van in mijn ogen!! Ik wil jou en je gezinnetje heel veel kracht en sterkte toewensen de komende tijd.. dikke knuffel voor jullie
Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dat jullie samen de kracht kunnen vinden om verder te gaan. Kwebbel