Last minute een week naar een vakantiepark in Brabant

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door esme66, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esme66

esme66 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb een vakantie geboekt op een vakantiepark in Brabant van 28 aug tot 5 sept. Helaas kunnen we zelf niet gaan, dus ik dacht misschien kan ik iemand anders nog blij maken met een vakantie voor heel weinig geld.

Het gaat om een park midden in de bossen waar veel te doen is. het verblijf is in een tent welke compleet is ingericht met vaste bedden en alles wat je verder nodig hebt. Ook verwarming voor als de avonden wat kouder zijn. Je hoeft alleen maar je koffer en lakens mee te nemen.

Voor meer info kun je pb-en

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Is dat via vakantieveiling?

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Voor hoeveel personen?

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hey hoi, voor hoeveel personen is het en wat wil je er voor hebben? Pb me maar!

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Het is niet via vakantieveilingen. De tent is voor 6 personen, maar persoonlijk zou ik het bij 4 volwassenen of 2 volwassen met 2-3 kinderen houden..

6. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik heb overigens contact gehad met de organisatie waar ik de tent heb geboekt (weet niet of ik de naam hier mag zetten.?) maar het is geen probleem om de tent om te zetten op een andere naam, dit kan via de mail geregeld worden zonder bijkomende kosten.
    Eventueel komt er wel toeristenbelasting bij voor degenen die met meer dan 3 personen gaan, wij hebben namelijk voor drie personen deze kosten betaald.
    De tentprijs staat vast dus daarvoor maakt het aantal personen niets uit.

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik heb je ook een pb gedaan

8. esme66

esme66 Niet meer actief

9. esme66

esme66 Niet meer actief

nog steeds beschikbaar.!

10. esme66

esme66 Niet meer actief

nog een laatste keer onder de aangedacht brengen.. er wordt mooi weer voorspeld.! zou leuk zijn als ik er nog iemand blij mee kan maken.

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hey hoi even voor de duidelijkheid (sorry had het eerder moeten laten weten!) we nemen het niet over. Hoop dat je nog iemand kan vinden het is erg mooi daar!!! En zeker de moeite waard je bent overal zo en het park ligt heel mooi in de bossen (heb er vroeger gewerkt)!

Deel Deze Pagina