op dag 19 had ik dat rauw eiwit met wit achtige slijm. kan dat nog de ovulatie zijn? want volgens mij heb je dat toch rond dag 14? en als je dat slijm ziet, moet je dan nog ovuleren of heb je hem al gehad? want als je vlak daarna klust, kan je dan nog zwanger worden?
Het krijgen van het vruchtbare slijm is voor ieder verschillend. Sommige krijgen het op de dag van de eisprong zelf, andere 2 dagen ervoor en weer andere 2 dagen erna. Sommige zien het zelfs helemaal niet. Het meest voorkomende is dat het eggwithe op de dag zelf komt, Je bent dus nog niet te laat! IK ben zwanger geraakt 22 uur na mijn eisprong (eggwhite en temp gaven een eisprong aan) Aan de klus dus jij!
Hoi, Ik had dus eergisteren en gisteren echt Eggwhitem, was echt supervruchtbaar slijm, heel duidelijk. mn temp is al paar dagen flink lager dan normaal. vandaag was het vruchtbare slijm weg, wel had ik veel afscheiding, soort van plakkerig/cremeachtig, echt vochtig. heel mn slipje zat eigenlijk bijna vol met witachtig. Ovulatietesten en persona hebben nog geen ei aangegeven, dan kan het dus zo zijn dat ik bijvoorbeeld morgen mn ei krijg/heb? gaan avanvond in ieder geval wel klussen. Liefs Sylvia