Vandaag hadden er eigenlijk slingers en ballonnen moeten hangen, en 1 kaarsje op de taart, er moest een feestje zijn. Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat onze dochter overleden is. Lieverd, we missen je zo!
1 jaar.. Ergens onaantastbaar ver, schittert dierbaar een schitterende ster... Deze zal heel goed weten, dat ze nooit zal worden vergeten... Het gemis is groot, en verdriet zo diep... Dikke knuffel, voor de papa & mama van deze mooie meid!
lieverd een hele dikke knuffel en heel veel sterkte vandaag...... Ik heb een lieve mama maar ze kan helaas niet bij me zijn ze moest zonder mij weer verder en dat doet haar toch zo'n pijn Mijn mama is zo flink dat is wat men zegt maar ik kan haar horen huilen 's avonds stilletjes in bed Ik zie hoe ze 's nachts wakker ligt en zachtjes pak ik haar hand ze weet niet dat ik bij haar ben maar we hebben een sterke band Over haar schouder kijk ik mee ik deel in haar vreugde en pijn en ik wil het allerliefste dat ze weer gelukkig kan zijn Ik zal haar nooit verlaten ik blijf altijd dicht bij haar ik zal over haar blijven waken wij horen bij elkaar...
Lieve Jel en Jelman, Gefeliciteerd met de eerste vlinderverjaardag van Lenthe*. Helaas zal vandaag niet zo zijn zoals jullie en wij het hadden gewild. Geen feestje, geen vrolijk meisje die haar kaarsje uitblaast. Jullie laten nu het eerste jaar achter jullie, ik hoor vaak dat dat het moeilijkste jaar is, ik heb zelf nog geen idee. Maar ik hoop voor jullie dat het komende jaar meer vreugde en geluk mag komen. Jullie dochter zal er voor altijd zijn. Je ziet haar niet maar ze is er wel.. Lieve Lenthe*, Maken jullie een feestje daarboven vandaag? Ook al ben je niet hier je bent wel jarig vandaag. We denken aan jou vandaag en steken een kaarsje aan.. Tranen in mijn ogen vanwege dit grote verlies, alweer een jaar gewoon. heel veel sterkte vandaag
Heel veel sterkte vandaag lieve Jel en Jelman......een sombere dag wat een grote feestdag had moeten zijn,intens verdriet voor jullie... knuf van petra
Lieve Jel en Jel man. Heel erg veel sterkte vandaag, wat een gemis jullie kleine meid. Ik zal vanavond speciaal voor haar een extra kaarsje branden, en hoop dat ze op een plek is zonder zorgen en met allemaal andere lieve kleine engeltjes. Waar ze kunnen spelen en pijnloos kunnen zijn... Dikke knuffel
Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. En VlinderEvelien en Willow23, wat een prachtige gedichtjes.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, wat een pijn en verdriet. Maar ik geloof dat jullie dochtertje bij jullie is. Heel veel sterkte, voor vandaag en de dagen,weken en jaren die komen. Knuffel.
Meis, heel veel sterkte, het blijft zo verdrietig, vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Lieve Lenthe, je pappa en mamma missen je zo, ik hoop dat je op een fijne plek bent, samen met de andere engeltjes. Liefs en knuf
Jammer dat deze dag niet zo zal worden als gewenst is. Wil jullie feliciteren met jullie dochter. En tegelijkertijd een dikke knuffel geven voor het gemis. Sterkte deze en alle andere dagen
Lieve Jel en Jelman, Heel veel sterkte vandaag op de eerste jaardag van jullie dochter. Wat lijkt me dit een extra moeilijke dag voor jullie. Het had zo'n mooie dag moeten zijn. Ik hoop dat er gauw wat geluk jullie kant op waait, want het is jullie zo gegund. Veel liefs Ariel
Heel veel sterkte vandaag. Wat moet het een zware dag zijn. Wilow wat een prachtig gedicht. Tranen over mijn wangen.