Ik zag je onderschrift in een forum, wat zal dit een moeilijke dag zijn voor jullie. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen
Lieve Jel en Jelman, Heel veel sterkte op deze dag. Wat moet dit een vreselijk moeilijke dag zijn en wat is het toch allemaal oneerlijk.
Ook van mij heel veel sterkte vandaag. En alle komende dagen waarop het heel moeilijk zal zijn dat jullie dochter niet bij jullie mocht blijven. Hopelijk hebben jullie veel steun gehad vandaag en vinden jullie de kracht om weer door te gaan.
Dankjulliewel voor de lieve berichten. Ook voor de lieve privéberichtjes en krabbeltjes die ik krijg. Echt overweldigend. We hebben een goede dag gehad. Het moeilijkste moment vond ik nog om vanmorgen op te staan en letterlijk weer die leegte te voelen. Geen kindje uit bed halen, geen slingers en ballonnen, geen kindje van 1 jaar die de kaarsjes 'uitblaast'. Zo had het wel moeten zijn. Dus dat was nog het moeilijkste. Verder zijn we nog naar de bloemist geweest vandaag en hebben wat bloemen gekocht voor op haar grafje. Ons meisje is rond 22:00 uur geboren, dus op dit tijdstip waren we ons meisje helemaal aan het bekijken en bewonderen. Pfff die tijdstippen van alles blijven me heel erg bij. Ik geloof dat ik om 01:00 uur pas ging slapen die nacht. Het lijkt nog de dag van gisteren. Het zwartste uit ons hele leven wat we ooit hebben meegemaakt... We geloven echt dat onze dochter nu in de hemel is, waar het goed is en waar er goed voor haar gezorgd word. Een plek zonder pijn, waar ze speelt met andere kindjes en andere familieleden ziet die overleden zijn... Dat is onze enige troost. Maar dit had pas moeten gebeuren als ze 90 was, en ze had ons moeten begraven en niet wij haar.
Lieve Jel, Heel veel sterkte gewenst voor deze extra moeilijke dag! Wat een gemis dat jullie moeten dragen, zo een prachtig klein meisje, jullie meisje, dat niet op deze aarde bij jullie mocht blijven, elke dag weer, maar deze dag net een beetje extra. Ook nog extra sterkte voor deze avond, die ongetwijfeld ook weer de extra moeilijke momentjes, gedachten aan tijdstippen met zich mee zal brengen. Hoop dat jullie de nodige steun bij elkaar kunnen vinden. Liefs Hanneke.
Oh meid tranen in mijn ogen om je berichtjes. Die leegte ja, die is er iedere dag, maar op zo'n dag helemaal. Ik moet echt mijn tranen wegslikken vind het zo verschrikkelijk
De dag zit er bijna op... Zo'n zwarte dag... De gedachte van een spelend kindje in de hemel troost, maar neemt geen verdriet weg.. Wel geruststelling dat meisje* het nu Goed heeft.. Lieve jel, geen woorden, niks kan troosten! Liefss, taliaa
Taliaa, dat is mijn enige troost nu. ik weet nog een jaar geleden, op 25 januari, dat ik rond dit tijdstip het ziekenhuis mocht verlaten en naar huis mocht. Dit ging gepaard met dikke tranen. We moesten ons meisje achterlaten in het ziekenhuis. Wat was dat moeilijk. Je komt met dikke buik het ziekenhuis in, en je gaat met lege handen weer weg, en letterlijk leeg, omdat ze overleden is. Ik geloof dat ze die middag is onderzocht door de patholoog anatoom.
Ow lieve schat een jaar alweer, wat gaat de tijd snel.... Weet niet of dit voor jullie ook zo is. Heel veel kracht toe gewenst!
Ik kan (en wil?) me niet voorstellen welke emoties jullie het afgelopen jaar meegemaakt hebben. Niemand zou dit mogen doormaken Ik wil jou en alle andere vlindermama's heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het jullie snel gegund is om jullie vlindertje een broertje of zusje te schenken.
Lieve Lenthe, Gisteren was alweer je eerste verjaardag. Wat zal er een groot feest zijn geweest in de hemel met kaarsjes, slingers en gekleurde ballonnetjes! ...maar wat hadden papa en mama je graag verwend en geknuffeld op deze belangrijke dag. Lieve Jel, weer een mijlpaal, Lenthe haar eerste verjaardag. Alweer een jaar voorbij terwijl het voor je gevoel waarschijnlijk nog allemaal heel vers is. En al die herinneringen qua datum en tijd... het zit nog zo in je hoofd dat het bijna tastbaar is, net alsof je alles weer herbeleefd of niet? Denk deze week ook vooral aan alle mooie momentjes die Lenthe jullie gegeven heeft. Veel sterkte toegewenst.