24-01-2011 - 24-01-2012

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Jel, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Lieve Jel ,

ik lees nu pas dit topic.
    alweer meer als een jaar geleden...

meis ik denk aan je/jullie!
    veel kracht en sterkte toegewenst!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Lieve Jel,

ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen voor nu en de komende dagen.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel voor alle lieve berichtjes. Krijg echt een brok in mijn keel...

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik lees dit topic nu pas ! Ow lieverd kan even niet de juiste woorden vinden . maar denk aan jullie en hoop ook ondanks er geen slinger en een mooie taart met 1 kaars stond . jullie de troost en verdriet goed met elkaar hebben kunnen delen.

En wat een mooi gedicht zag ik voor bij komen slik tranen in de ogen.

Een hele dikke knuf schatten.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik lees dit nu pas.

Ik heb er geen woorden voor, en weet ook niet goed wat ik kan typen.
    Heel veel sterkte!!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ontzettend lief en bemoedigend jullie berichten. Dankjulliewel.

Door jullie steun voel ik mij wel wat beter.

7. Jel, ja dat herbeleven zal misschien nog even blijven. Heb dat telkens ook zo erg.
    Hoe is je man er onder, hebben jullie de foto's van jullie meisje nog bekeken?

8. Jel

Jel Niet meer actief

We hebben niet naar de foto's gekeken. Mijn man wilde dat niet. Vind ie nog te moeilijk. Verder kwam hij weer met hoofdpijn uit zijn werk en ligt dus nu weer op bed. :( Spanningshoofdpijn...

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Jel, al weer 2 dagen geleden dat jullie meisje 1 had moeten worden. Volgensmij gaat de pijn van het gemis nooit over... onvoorstelbaar.

Veel sterkte.

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wat ontzettend moeilijk zal de eerste verjaardag zonder jullie meisje geweest zijn. Ze is misschien niet fysiek bij jullie maar ik weet zeker dat ze boven vast een feestje heeft gevierd. En altijd over jullie zal waken.
    Ik hoop zo dat ik de juiste dingen zeg, want het is moeilijk de juiste woorden altijd te vinden voor het verlies van een kindje.
    Het zal altijd moeilijk zijn zonder haar te moeten leven, maar jullie hebben haar in jullie hart gesloten en andersom is dat ook zo. Dat weet ik zeker!

En wat een prachtig gedicht. De tranen liepen er van over mijn wangen.

Lieverd, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

11. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt dames. Dit doet me goed, jullie lieve woorden!

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjewel! :)

14. Dana

Dana Niet meer actief

Jel ik lees je topic nu pas, ik vind je heel sterk en wens je veel kracht toe en in de toekomst een broertje/zusje voor jullie dochter*.

digiknuffel.....

15. Gaat 't weer een beetje met jou en je man nu de zwaarbeladen dag voorbij is? Lijkt me erg zwaar. Ik vind het al moeilijk nu de uitgerekende datum bijna is.
    (ben je trouwens nog ongesteld geworden? *hoop van niet*)

16. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjewel Dana.

@ Babyengel, ja helaas wel. :( Dit is alweer mijn laatste dag dus we kunnen weer door. ;)
    Ben blij dat het nu februari is en we dit jaar voor mijn gevoel een beetje afgesloten hebben... Maar nu inderdaad nog een levend kindje in onze armen, dat is ons enige verlangen op dit moment, het enige wat ik vraag! :( Dan zou ik me een stuk gelukkiger voelen. Ik schijn het echt uit te stralen, dat ik me ongelukkig voel. Dat hoorde ik om me heen. :( Ik kan gewoon niet vrolijk zijn, ik heb er ook geen reden toe. Ik zie soms niet in waarvoor ik leef! Alles gaat kut!

Wanneer was ook alweer je uitgerekende datum? Kan me voorstellen dat dat een moeilijke dag was voor je. Knuffel!

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :( Sterkte meid... Ik hoop héél erg dat je snel zwanger mag zijn en dat het dan wél goed gaat!!

18. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjewel! Hoop het ook.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Lieve Jel, ik ben lange tijd niet op zwangerschapspagina geweest en lees nu dit topic. Sterkte meid. Alweer een jaar geleden. Een jaar waarin zoveel gebeurt is maar wat allemaal anders had moeten lopen. Ik hoop dat het zonnetje weer voor jullie mag gaan schijnen. Het is jullie zo gegund. *knuffel*

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh lieve Jel,

Ik heb zo met jullie te doen. Wat een gemis. Jullie mooie, lieve meisje! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie snel een 2e wondertje mogen verwachten wat jullie harten weer wat zal helen en die jullie de vreugde in jullie leven terug kan geven.

Liefs

Deel Deze Pagina