Ontbreken van kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 11 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik snap niet waarom ik het mezelf voor de 4e keer aan doe me zo druk te maken om het ontbreken van kwaaltjes. Precies hetzelfde had ik bij mijn andere zwangerschappen, en om de 3 a 4 dagen eens een kwaaltje wat na een uur of wat als sneeuw voor de zon weer verdwenen is. Herkenbaar?

Ik was voor het laatst vrijdagnacht misselijk en zaterdag werd ik kiplekker wakker. Zondag niks en vandaag ook niks. Een paar dagen dáárvoor was ik in de ochtend een keer misselijk en na het ontbijt was dit meteen weer weg.

Borsten zijn minder gevoelig, ik voel me niet labiel o.i.d maar erg kalm, geen verstopping door progesteron, kortom echt niks. Het enige kwaaltje is af en toe een zeurend gevoel in mn onderbuik en steekjes in liezen

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had bij beide zwangerschappen geen tot amper kwaaltjes, t zegt helemaal niks over t verloop :)

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Buiten dat mijn borsten enorm gegroeid zijn heb ik geen kwaaltjes en nog niet :)

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Met mijn gezond verstand weet ik ook dat kwaaltjes niks zeggen, maar t geeft zo'n onzekerheid...

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Zelfs dat heb ik niet, vorige week wel maar nu lijken ze terug naar normaal...

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde minnieJ en ook Mij kan het enorm onzeker maken. Heb nu besloten te genieten van het feit dat er geen kwaaltjes zijn. Bij mijn andere 3 zwangerschappen was ik zo ziek van de misselijkheid en vermoeidheid, dat was ook niet leuk meer.

Wil het positief inzien al is het soms moeilijk en blijft het wachten op die eerste echo.

7. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik snap je helemaal. Ik heb bijna geen kwaaltjes. Alleen week 4 tot 6 lichte krampen en pijnlijke borsten, maar die kwaaltjes zijn nu helemaal verdwenen. Ben nu bijna 9 weken. Het maakt mij ook onzeker, juist omdat het afneemt. Dit is mijn eerste zwangerschap. Toevallig vandaag wel vreselijk emotioneel maar dat vind ik ook een vaag kwaaltje, gezien dat vanalles kan zijn.

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bij mijn eerste ook zoals jij hebt, met 8 weken verdwenen kwaaltjes en was ik super emotioneel, overtuigd dat het mis zat. Nu is hij 8 jaar en loopt vrolijk rond

RobinBird vindt dit leuk.
  9. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik herken je gevoel van onzekerheid. Ik heb in het begin wel wat kwaaltjes gehad, maar het wisselde heel sterk. De ene dag voelde ik me ellendig, de andere dag zo goed als nieuw. Wat heb ik me suf gepiekerd! Dat heeft geduurd tot ik mijn echo kreeg met 8 weken.
    Probeer zoveel mogelijk je gedachten te verzetten. Dat was het enige dat me hielp om de tijd wat vooruit te helpen.

Veel succes :thumup:

Deel Deze Pagina