Dag dames, vinden jullie dit een duidelijke foto? Wij verwachten een meisje, maar ik heb deze foto met andere foto's vergeleken en vind de foto niet erg duidelijk... Ik vertrouw op het oordeel van de echoscopiste, maar ergens denk ik: stel je voor dat het dalijk toch een jongen is haha. Hoe zag jullie foto eruit rond 16 weken? Groetjes!
Ja ik zeg nu niet overduidelijk een jongen.. Maar het is wel veel voor een meisje? Heel eerlijk, zo zag het bij mijn zoon ook uit Maar je hebt een dvd ervan? Geen andere beelden waar je het duidelijk op ziet? Je kan ook eventueel pauze zetten en foto's maken...ja heb ervaring hahah
Bij 16 weken is best vroeg om het te bepalen,maar afgaande op deze foto denk ik een jongetje...maar ik heb geen bewegend beeld gezien,dus ik zeg zeker niet dat ik het zeker weet!
Ja hij is met zijn kontje omhoog zeg maar... Maar wat daar tussen de beentjes zit lijkt verdacht veel op een balzakje met piemeltje...
Nee helaas niet, heb alleen deze foto. De echoscopiste zei al dat het geen goeie foto was, maar we hebben vanalles geprobeerd om de baby te laten draaien, maar dat lukte niet.. Ze wist het 100% zeker, heb het twee keer gevraagd... Maar je hoort wel vaker dat het fout gaat
Hmmmm 100% kan en mag ze nooit zeggen... Ja wij hebben natuurlijk geen beelden gezien... Dus ik weet het ook niet. Maar even wachten tot de 20 weken echo
Ik vind het er eigenlijk meer als een jongetje uitzien. Misschien is het een momentopname... Jammer dat ze geen betere foto kon krijgen.
zou natuurlijk ook kunnen dat er stuk navelstreng zit? ik zou anders even bellen of je terug mag komen? als ze t zo zeker heeft gezien zal het vast wel
Ik zie wel 3 witte streepjes en dat betekent een meisje. Maar begrijp je twijfel want er zit verdacht veel. Met 20weken echo krijg je wel uitsluitsel
Eerlijk gezegd vind ik deze foto niet duidelijk, als het echt alleen schaamlippen zouden zijn vind ik het wel ver uitsteken. Meestal zie je dat het meer een soort hoefijzertje is, zeg maar een beetje een inhammetje. Je moet natuurlijk vertrouwen op het oordeel van de echoscopiste maar wel een beetje jammer dat ze dan niet gewoon een duidelijke foto meegeeft....