Dat zou leuk zijn, maar ik weet echt bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Mijn man wijt het aan stress (voor het traject, naderend tentamen etc.). De huisarts belt me terug. Ik denk dat hij gaat zeggen dat ik gewoon nog even moet wachten. Niet mijn sterkste kant Ik lees hier dat het vaker gebeurd, maar ik vind het vreselijk irritant als mijn lichaam zelf gaat besluiten wat het gaat doen haha. Ik houd graag de controle over alles.
Ja wachten is vreselijk! En controle is hier zo lastig om op te hebben. Helaas bij mij kwam het nu ik eraan terug denk ook echt door de stress (kat moeten laten inslapen). Ik hoop dat het je lukt om wat afleiding te zoeken, hoe moeilijk dat ook is. Succes
Ik denk dat dit forum het wondermiddel is. Vanmorgen ongesteld geworden, eindelijk! Op naar ronde 2 op de natuurlijke manier.
Ahh op naar de volgende ronde! Fijn dat we een plek hebben waar we even kunnen spuien als het moet! Succes liefs
Ha meiden Ook ik zit met een onregelmatige cyclus. Bij mij hebben ze paar jaar geleden wel pcos vastgesteld. Helaas kunnen ze in het zh niks voor je betekenen alleen als je zwanger wilt worden moet je aan de hormoon pillen. Aangezien ik toen nog niet zwanger wilde raken maar wel een regelmatige cyclus ben ik naar een natuurwinkel gegaan. Heb daar progesteron creme gekregen van dr lee. Na 4mnd niet ongesteld geweest tezien was ik binnen 4 dg ongesteld en sinds ik dit smeer een regelmatige cyclus. En zelfs in februari een positieve in handen gehad. Hoop dat jullie hier iets aan hebben