24 dagen overtijd wat zouden jullie doen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamaratje, 10 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi,
    Ik weet dus niet hoe me cyclus was voor ik met de pil begon, ik begon vrij wel gelijk met de pil omdat ik op mijn 18de pas voor het eerst ongie werd.
    Ik had al een 3 jaar met me vriend die ik nu nog steeds heb.
    Ben daarom gelijk met de pil begonnen...
    ik zit nu op dag 55 van me cyclus, ik wacht gewoon af om naar de dokter te gaan, tot ik op dag 100 zit ofzo...

Ik zal denk ik morgen nog mar eens een test doen, omdat ik best veel symptonen heb, maar ik hou me gewoon vol dat ik niet zwanger ben valt het ook niet zo tegen....
    Jullie horen het morgenochtend gelijk van mij!!!

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    succes tamaratje!
    hopelijk valt het ontpillen bij jou wel mee en heb je een positieve test morgen!
    mocht dat niet zo zijn, weet je nu dat zo'n lange cyclus er bij kan horen als je net bent gestopt met de pil..... dan klus je gewoon nog ff verder!!! ;)
    succes meid!
    liefs elfje

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik had ook alle symptomen toen ik net aant ontpillen was en gooide er ook heel wat testen tegenaan maar ik raad je aan nog niet te testen het kan best nog even duren voor je pas ongi word

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Het lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden tijdens het ontpillen :(

5. tamaratje

Hallo,
    Nou ik heb vanmorgen dus weer getest en hij was negatief.
    ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben en het inderdaad ontpillen is.
    Ik wacht nu rustig af op de :evil: :evil:.
    Ik zit nu op dag 60 en hoop dat er niet veel meer bij gaan komen.

En voor de rest iedereen succes!

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jij ook suc6 meid!

7. tamaratje

Zo hier ben ik weer.
    De :evil: :evil: zijn vanmiddag gekomen en gek genoeg was ik best blij, omdat ik afgelopen donderdag nog negatief had getest en ik had zo iets van nou als het niet zo is laat de :evil: dan maar komen, en vanmiddag waren ze er dus.
    Ik had met de pil nooit ergens last van en hoorde dat het nu wel is kon veranderen, nou ik heb dus helemaal niks gevoeld dat ze er aan zouden komen, maar moet zeggen met de pil was ik 3 dagen ongie en helemaal niet erg.
    Nu de eerste dag is het gelijk al best hevig dus kun je eigenlijk na gaan wat de pil allemaal doet!!!

Wij gaan door naar ronde 2

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    fijn dat je eindelijk dan naar ronde 2 mag, succes er mee groetjes lieke................. hoop dat deze ronde minder lang mag zijn.

9. tamaratje

Ja dat is idd waar,
    Ik ga deze keer nog maar een keer gewoon uit van 28 dagen maar hou de 60 wel in me achterhoofd.

Dit is mijn eerste ongie na het stoppen dus eigenlijk gaan we nu echt voor het eggie beginnen.

Ik ben blij dat me lichaam het zelf ook kan, Ik zie hier namelijk wel is andere minder leuke berichten en ik leef met die meiden mee.

Ik heb heel veel zin in de tweede ronde, meiden allemaal heel veel succes met klussen, wachten en testen enzo!

Groetjes Tamara

10. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gelukkig maar zeg,nu kan je eindelijk officieel meedoen en kan je je ook bij ons aprilclubje voegen ;) ;)

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    goede instelling , tamaratje dat je nu dit als je eerste echte ronde beschouwd en dat je inderdaad meiden tegen komt die nog langer moeten ontpillen........
    join the club en alvast veeeeeeeeeel klusplezier in deze ronde. liek.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    succes in de komende ronde!!

Deel Deze Pagina