24 jaar en "oude" eierstokken??

Discussion in 'Zwanger worden' started by nicolletjuh, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

Sep 4, 2008
    319
    0
    16
    hallo allemaal,

ik kon niet zo snel antwoord op mijn vraag vinden dus ik denk probeer het zo maar...? mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan een jaar bezig voor een 2de en lopen nu dus in het ziekenhuis, nu zijn wij afgelopen week voor de eerste keer op gesprek geweest bij de gyn en die vertelde dat er uit mijn onderzoeken kwam dat mijn eierstokken wat veroudert zijn en dat we dat goed in de gaten moeten houden? maar nu weet ik dus eigenlijk niet precies wat dat inhoudt en hoe zoiets kan komen? ik was best van slag dus ben het ook helemaal vergeten te vragen:) en aangezien we het weekend ingaan en ik daarna pas kan bellen dacht ik misschien weten de dames hier iets?? bedankt alvast!! liefs nic

2. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik ben geen arts, maar naar wat ik heb begrepen betekent 'verouderde eierstokken' dat je relatief gezien niet heel veel eicellen meer over hebt. Dat je dus vroeger in de overgang komt dan gemiddeld. Geen goed nieuws dus :(.

Heeft de gynaecoloog verder niets uitgelegd? En verdere afspraken?

3. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

Sep 4, 2008
    319
    0
    16
    bedankt voor je reactie, zoiets had ik me ook bedacht ja! nou de gyn was beetje gemakkelijk zeg maar, hij was niet echt duidelijk! we moeten nu eerst zaad van mijn vriend laten onderzoeken (is al weggebracht) en ik moet mijn volgende ovulatie afwachten dan moeten we terugkomen voor een samenlevingstest en aan de hand daarvan keek die weer verder?! :(:(

4. mii1989

mii1989 Bekend lid

Feb 15, 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een gedoe allemaal ! wens je veel sterkte en suc6!
    en hopelijk geven de artsen wat meer duidelijkheid!

5. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

Sep 4, 2008
    319
    0
    16
    dankje wel! ik hoop ook snel iets meer duidelijk te hebben :(

Share This Page