Hoi allemaal, Iemand ervaring met deze testen? Ik twijfel of ik nu 2x daags moet testen? Test elke dag rond 11.00 uur. Er lijkt gister en vandaag wel een licht streepje te zijn, maar geen idee of dit wat zegt qua aanloop richting een eisprong? Ik heb ze nog niet eerder gebruikt namelijk. Lastig is vooral dat ik geen idee heb wat voor cyclus ik heb.
Niet met die van Sensitest maar wel met die van Zwanger en Kids. Ovulatie testen kunnen naar mijn mening ineens echt knallen zonder een duidelijke oploop.. Ik denk dat 1x per dag nu nog voldoende is en waarneer het streepje nog een stuk duidelijker wordt dan 2x per dag testen maar misschien dat iemand anders nog beter advies kunnen geven maar dit heb ik uit eigen ervaring gedaan
Ik heb deze cyclus met de gevoelige testen van sensitest getest maar ook met de gewone ovulatie testen. Ik teste 2 x per dag. En de dagen dat hij donkerder werd heb ik 3x getest. Bij mij liepen ze op, maar ze kunnen ook in een keer knallen.
Dank jullie voor jullie ervaringen. Dat lichte streepje zegt eigenlijk niks dus begrijp ik? Spannend. Ik heb er ook een hard hoofd in, vorig jaar helemaal geen cyclus vanuit mezelf gehad. In december een miskraam (na ronde clomid) en daarna wel 1x gemenstrueerd. Daarna begonnen met deze testen, om te zien of ik nogmaals een eisprong ga krijgen. Het traject in het ziekenhuis is helaas stop gezet. Dus als ik geen eigen eisprong ga hebben, is er gewoon helaas geen kans...
Als het streepje sinds gister pas te zien is zou ik zeker door gaan met testen. Wellicht dat er toch een eisprong aan zit te komen.