Het zit zo namelijk. Ik heb nu heel lang blond haar, maar ik kan er niks mee, ik heb het dan ook meestal in een staart zitten. Nu heb ik 4 jaar geleden ooit eens mijn haar afgeknipt tot schouderlengte. Zouden jullie het durven om weer kort haar te nemen of toch het lange waar ikzelf niet veel mee kan? Zie hieronder 2 foto's. ik met lang haar Bekijk bijlage 104731
ik vind dat kortere je leuker staan, t maakt wat frisser zeg maar, miss voor de winter er een paar donkere plukjes erdoorheen. en ik zou t wat meer in laagjes langs je gezicht laten knippen staat je vast erg leuk! ik doe t ook regelmatig dan laat ik me haar lang groeien en dan zet ik de schaar erin manlief vind alleen lang haar erg leuk dus heb nu beloofd t 2 jaar niet kort te knippen.
Nou hahaha, ik denk dat ik snel een afspraak ga maken bij de kapper. Zat zelf ook al aan kort te denken omdat dat er leuker uitziet. Maar durf het niet zo goed (bang dat het misgaat met knippen of zo ), ik heb alweer even gespaard op mijn lange haar.
Ik vind het 2e stukken beter, maar eerlijk gezegd nog heel saai Als je het durft zou ik een GOEDE kapper opzoeken en een goed, vlot advies vragen dat bij je (gezicht) past...
Dan geef ik je het advies om het iets langer te laten dan op de 2de foto. zeg net boven je bh bandje en dan flink op lagen laten knippen. ZO is de overgang niet te groot en als ze dan teveel er af knippen zit je nog altijd goed.
ik zou een mooie bob nemen als ik jou was,past goed bij je gezicht en zal ook een stuk pittiger staan zoiets als dit (heb m zelf ook )
vind zo'n bob ook leuk.. maar men vind een pittiger kapsel bij mij ook vaak leuker staan. alleen vind ik t zelf niet prettig. t mag wel vlot voor mij maar ik wil t wel graag wat "liever" toch denk ik dat er een hoop kapsels zijn om de keus heel uitgebreid te maken. vandaar de link kapsels.net. denk dat het slim is dat TS daar is op gaat kijken. Houdt rekening met de vorm van het gezicht en de structuur van het haar van de dame op t plaatje. En zoek een heel goede kapper die het kapsel wat jou het meeste aanspreekt bij jouw zou kunnen aanmeten.
Schouderlengte staat je erg leuk maar ik denk dat als je je haren in wat fikse lagen laat knippen waarbij er ook een stuk vanaf gaat jou dat ook erg leuk zou staan. En dan ervoor zorgen dat de punten naar buiten draaien ipv naar binnen of recht naar beneden. En je pony zou ik dan schuin laten afknippen.
Absoluut de tweede tot je schouder en misschien idd wat female ook zegt. Een boblijn zou je ook niet misstaan denk ik! Laat je een foto zien van het resultaat?