wat een goeie dokter. ik woon sinds kort bij mijn vriend en moest een nieuwe huisarts. vandaag wilde ik even de boel laten nakijken.. en die man was helemaal begripvol en nam de tijd om me een beetje te leren kennen. ik heb rustig kunnen vertellen wat er loos was. ik heb al een lange tijd dat mijn hartje zo raar is. af en toe ook een beetje licht in mijn hoofd. nou weet ik dat dat niet vreemd is tijdens het begin van een zwangershcap maar wilde wel even mijn bloeddruk laten meten enzo. nou bloeddruk was wat laag maar niet erg en ja hij kon horen en voelen dat mijn hart goed te keer ging. hij zocht het even op voor de zekerheid en vertelde mij dat het in het eerste trimester van de zwangerschap je schildklier harder gaat werken en daardoor kan het zijn dat je hart ook sneller gaat kloppen. aha dacht ik toen dat zou dus kunnen. hij wil toch even bloedonderzoekje ookal is het moeilijker te zien bij een zwnagerschap het hoe en wat van de schieldklier.. maar goed ik ben wel wat geruster... dat ik niet een hartafwijking ofzo opeens heb (ja je haalt de meest achtelijke dingen in je kop) maar ik ga toch nog eens ff aan de verloskundige hiero vragen of zij het herkent... maar ik ben wel wat rustiger pffff zucht
nou meid toppie dat je nieuwe huisarts zo goed reageerd en dat wat je huisarts zegt heb ik inderdaad ook al op verschillende plaatsen gelezen heb thuis het boek zwanger en volgens mij staat het daar ook in
oke.. dus dan kan het kloppen wat de huisarts zei. ik heb het even gevraagd bij de verloskundige op deze site.. tja je wil het allemaal toch wel even zeker weten want me zorgen maken is ook niet goed he hahaha
En als je bloedddruk laag is dan is je hartslag hoger, ik kan het ook aan mijn hart merken dat mijn bloeddruk weer laag is. En aan de duizeligheid en het zware gevoel in mijn armen en aan de vreemde kleuren op de muur (is echt mijn bloeddruk hoor ik ben dan niet stoned ofzo ) Groetjes