Wat kan het dan wel zijn.. ik ging er van uit dat rond de 24e de eisprong plaats zou vinden dus hooguit 8 juli nod. en nu nog steeds niet ongesteld.. kan het zo zijn dat de ei veel later springt dan 48 u na pos.test?
Nadeel van ovulatietesten is in elk geval dat je niet zeker weet of je eitje uberhaupt springt. Daar kom je achter met temperaturen.
Waarom denk je dat je de 24e een ovulatie hebt gehad? Want als dat niet zo is maar later is het logisch dat je niet ongesteld bent of positieve test hebt natuurlijk.
hmm oké ja het is maar omdat ik het niet gewend ben zo'n lange cyclus moet maar eens beginnen met tempen
Of je laat het los want wanneer het jouw tijd is om zwanger te worden dan gebeurt het toch volgens jou? (Oops dat zijn mijn hormonen die typen denk ik...) On topic: 24 juni een positieve ovulatietest is in principe uiterlijk 26 juni een eisprong. Dan ben je vandaag precies 14 DPO. Wellicht dat je morgen ongesteld wordt of je heb misschien een iets langere LF dan 14 dagen inderdaad. Maar je positieve ovulatietest is nog niet zo lang geleden dat je je zorgen moet maken. Temperaturen is inderdaad een goede bevestiging of je ei daadwerkelijk springt want zoals je waarschijnlijk wel weet is een positieve ovulatietest geen garantie voor een eisprong. Ik vond temperaturen erg fijn dus kan het alleen maar aanraden. Uiteraard hoop ik voor je dat je snel zwanger bent!
Alsnog bedank voor je bericht zal er voor de rest niet teveel op in gaan. Wanneer vr Mijn tijd is zal het ook zeer zeker gebeuren. Dit gaat nu om mijn lange vreemde cyclus wat ik nog niet eerder gehad heb
Of je laat het los want wanneer het jouw tijd is om zwanger te worden dan gebeurt het toch volgens jou? (Oops dat zijn mijn hormonen die typen denk ik...) Beetje een rare onvolwassen antwoord op een serieuze vraagstelling... graag hormonen en topic gescheiden houden =) Groetjes
Het is precies hetzelfde wat RiRi93 in een topic van manaolana postte, wat daar best ongepast was, dus ik snap manaolana wel...
Dat stukje heb ik niet meegekregen dus dan mijn oprechte excuses aan manaolana. Toch beste om het te negeren zou ik dan zeggen
Wat @Snoopy1979 zegt. Het was overigens niet mijn topic maar het was uiterst ongepast naar de TS toe. En ik heb serieus geantwoord op haar vraag en niet alleen maar hormonaal gereageerd. Excuses aan mij zijn niet nodig hoor @menneke1990. En ondanks dat mijn reactie hormonaal is, sta ik er wel achter . Je kunt niet tegen iemand die in een lang traject zit vertellen om het los te laten terwijl ze in het topic echt een voor haar heel vervelend situatie bespreekt om je vervolgens zelf druk te maken over een iets langere cyclus terwijl je nog geen jaar van de pil af bent. Ik begrijp wel dat @RiRi93 zich er druk om maakt daar niet van, vandaar ook het serieuze gedeelte van mijn reactie. Maar hoop haar toch ook bij te brengen dat je niet zomaar moet roepen "laat het los". Ieder heeft zijn eigen geschiedenis en eigen weg.
Haha we gaan heerlijk langs elkaar heen in de reacties maar volgens mij zitten we inmiddels op een lijn .
ten eerste worden mijn woorden verdraaid heb nooit gezegd laat het los maar gezegd misschien is het beste om het los te laten en daarbij heb ik duidelijk geformuleerd "hoop niet dat dit je boos maakt maar dit is wel wat bij mij werkte" ongelofelijk kinderachtig van je om het hier heel anders te plaatsen. Maar goed nogmaals dit betreft mijn langere cyclus