Titel voor de aandacht ! Tuurlijk bestaat het wel haha maar ik lees hier vaak en ook als ik het zelf op zoek dat vrouwen vaker niet bloeden van de innesteling dan wel. Maar in elk nod groepje heeft de meerderheid wel oud bloed van de innesteling en is vervolgens wel zwanger..zo veel dat ik me begin af te vragen verliest iedereen een beetje bloed Voor dat ze daadwerkelijk positief testen ? x
Bij de eerste zwangerschap wel bleek achteraf (hadden het los gelaten zouden de fertiliteit ingaan) uiteindelijk niet nodig geweest. En deze zwangerschap niet
Nee, ik heb überhaupt nooit tussentijds bloedverlies of bruinverlies, dus ik heb dat ook niet gehad voor mijn positieve test. Mijn baarmoedermond zat gewoon dicht!
Nope ik ook niet. Met 5 weken zwangerschap wel, volgens de dokter was dit oud-innestelingsbloed maar dat heb ik nooit helemaal geloofd zo laat.
Ik wel...3x zwanger en 3x bloedverlies voor NOD. Dus blijkbaar is mijn doorbloeding gewoon erg goed..daar ga ik dan maar vanuit
Niet gehad! Terwijl ik wel een gevalletje: vaak contactbloedingen door hele gevoelige en goed doorbloedde baarmoedermond ben. Maar tijdens de zwangerschap geen druppel bloed verloren.