Ik ben ook verslaafd ik kijk graag de makkelijke maaltijd alleen die vrouw ik kom niet op haar naam wat tussen de programmas door kookt zie ik niet graag
Van deze zender ben ik echt helemaal weg. In het weekend als ik de tv even voor mezelf heb, gaat 24kitchen aan. Rudolph vind ik geweldig met al zijn programma's, maar ook Donna Hay vind ik helemaal geweldig. Bianca vind ik echt vervelend, alhoewel ze wel eens lekkere, makkelijke recepten heeft. Wij proberen ook regelmatig wat van deze zender te maken, soms valt het tegen, maar vaak is het wel een hitje
Hebben jullie dan ook de app op je telefoon? Elke dag een ander recept met bijbehorend filmpje, echt van alles komt voorbij. Ik heb een tijdje terug de Banoffee gemaakt (2x al ondertussen), en die is me toch lekker! Nu staat de gemarmerde mango-yoghurttaart op mijn te doen lijst.
Ik kijk het ook veel, erg leuk.. Rudolf is mijn favoriet. Ik heb 2 Apps, een met inderdaad het recept van de dag en 1 van een tijdschrift ook erg leuk ( en gratis)P
Die Rudolph heeft wel wat he . Ik blijf het een geweldige vent vinden. Onvoorstelbaar enthousiasme. Als ik sjaggie ben dan hoef ik daar maar even naar te kijken en dan lach ik alweer. Heel aanstekelijk. Ik vind de recepten die ze hebben vaak heerlijk. En het gemak maakt gewoon niet meer dat je kan zeggen 'geen zin in'. Want wat is nou 30 minuten? En ik was er zo een die niet echt van uren in de keuken staan hield. Maar sinds ik die zender kijk probeer ik bijna alles uit wat ik lekker vind. Wat ik ook heel goed vind is dat zij heel duidelijk laten zien dat je met verse producten heel veel kan. Ook makkelijk. Heel veel andere koks kunnen doen alsof iets heel moeilijk is en apart terwijl ze bij 24 echt een no nonsens houding aannemen. Iedereen kan het, dus ook jij. Super vind ik dat. Nu moet ik alleen nog die pan zien te vinden die ze in de MM altijd gebruiken. Alles maken ze er in tot aan soep aan toe. Zo'n pan is wat ik nodig heb. Is die grote, zilveren pan, zonder steel maar oh wat een fijn ding lijkt me dat. Heb wel een gevonden maar die is 175 euro :O. EEEK. Aan de andere kant is zo'n pan wel een investering voor je leven natuurlijk. Vanavond ga ik slurpspaghetti maken . Niet moeilijk maar wel lekker.
Hier ook grote fans. Haha wij denken precies hetzelfde over died 2 dames. Saaaaaai. De italiaan noemen we schreeuwerd. Met z'n uno, due etc. We lachen de laatste tijd ontzettend om die kerel van meesterlijke klassiekers. Zo lekker droog joh! En eh..... Zo zie je maar weten dat koken niet altijd zoveel tijd hoeft te kosten........
Maak het je gerust gemakkelijk maar maak het wel lekker . Die smiley pastook echt haha. Die belg is inderdaad geweldig. Kookt op ik weet niet hoeveel sterren en wat vindt ie het lekkerst? Vlaamse Frieten
Hem zag ik altijd toen nog in België woonden op de zender njam wel leuk om hem hier niet zien hij heet Peter Goossens trouwens
Idd die peter goossens, met zijn meesterlijke klassiekers, ook geweldig! Hoe die van iets 'gewoons' zoiets speciaals kan maken. recepten ervan kun je hier vinden: Recept voor steak met frieten - de klassieker | njam!