Mijn jongste van net 2 draagt nog wel rompers maar wil eens kijken voor een hempje en onderbroekje. De onderbroekjes maat 86-92 van de hema gaan nog wel omdat die toch over de luier heen gaan. Alleen de hempjes maat 86-92 daarvan zijn vooral de bandjes te ruim helaas. Ik heb wel alleen de goedkope hempjes geprobeerd, die gaan per 2 stuks in een verpakking (kleur lichtroze en wit in 1 verpakking dus). zijn van haar grotere zus geweest die nu een maatje groter heeft (98-104). anders haal ik gewoon van die rompers met dunne bandjes voor haar. Maar misschien heeft iemand een tip? hebben ze bij de zeeman hempjes die wat kleiner vallen?of weet iemand hoeveel daar de hempjs met dunne bandjes kosten? Groetjes Sylvia
De hemden van de Zeeman maat 92 vallen als 80/86 een stuk kleiner dus. Mijn dochter draagt van de hemden al een tijd 98/104 terwijl ze maat 92 van andere kleren heeft. De onderbroeken 92 vallen ook kleiner, ook meer als een 80/86. Ik vind het fijn ondergoed, maat 86/92 van de Hema valt veel groter. Mijn dochter past dat nu net.
dankjewel voor je reactie. Ik heb tot nu toe alleen ondergoed van de hema (zowel de rompers als ondergoed voor de oudste dus) de jongste van net 2 heeft nog wel een klein maatje (klein smal meisje), ze past nl zelfs 74vaak nog...al wordt het wel steeds meer maatje 80. Rompers van de hema past ze ook nog 74/80,die beginnen nu een beetje te klein te worden...dus draagt ze 86-92 maar hier past ze dus nog heel ruim in. vind het ondergoed wel handig ook, dus setje. Anders moet ik gewoon nog maar hemdrompers bij gaan kopen. ik zal eens en kijkje nemen bij de zeeman!
voordeel van zeeman is dat je het niet perse per setje hoeft te kopen wij hadden hemdjes altijd net een maatje groter dan het broekje.. omdat anders dat hemdje steeds uit dr broek wipte
Bij petite bateau hebben ze kleine maatjes + je kan ze apart kopen. Wij zaten hier ook met dat probleem en voor ons was het dus ideaal