We gaan voor de tweede, even een vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linniestra, May 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linniestra

Linniestra Actief lid

Jan 23, 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Onze dochter is negen maanden en dit is ronde vier voor de tweede. De eerste echte ronde, want de vorige maanden ontpillen en niet volgens agenda vrijen.

Nu had ik gister ( zondag ) na het plassen een roze veeg op het toiletpapier en ook wat in het inlegkruisje, in de ochtend. Volgens de berekening had ik dinsdag eisprong. We hebben maandag avond en woensdag en donderdag avond geklust, daarvoor ook om de dag. Ik zou ( als het goed is ) dit weekend mijn NOD hebben, dus moet even wachten met testen.

Ik heb wel gelezen dat het een innestelingsbloeding kan zijn, wat denken jullie? Zijn er nog andere opties, we hebben niet geklust rond die avond / ochtend, dus waarschijnlijk geen beschadiging door klussen.

Ik had ook erg last van mijn borsten en rug, ook de hele dag een trekkend gevoel in mijn onderbuik.

Ik herken dit niet van onze eerste, dus graag wat tips en advies. Natuurlijk gewoon deze week afwachten ;)

Bedankt, Linda.

2. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Hoi hoi,

Ik heb gehoord dat het kan komen van de in nesteling maar of het waar is weet ik niet.
    In het begin van mijn zwangerschap had ik hetzelfde met het afvegen maar dit bleek te komen door een schimmelinfectie, was toen net 4 weekjes.

Ik hoop dat het raak is!

Liefs,

3. Linniestra

Linniestra Actief lid

Jan 23, 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Nou, mijn menstruatie heeft nog steeds niet door gezet en we waren super nieuwsgierig! Bij de kruidvat even goedkoop testje gehaald, twee voor vijf euro. Ik heb bij onze dochter altijd de dure gebruikt ;) Nu stond er een heeeeel licht tweede streepje, naast de donkere controlestreep. De test vroeg in de avond gedaan en ik denk dat we morgen vroeg er nog een doen. Wat denken jullie?

Groetjes Linda.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik denk FOTOOOOOOOOO :D

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    hoi ik heb bij mijn kinderen ook voor de nod getest en ook een licht streep. maar streep is streep en ik bleek ook zwanger en hat was ook 3 dagen voor nod..

6. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    O spannend!!!
    Die test had ik vorige week dinsdag gedaan, had heel duidelijk 1 streepje helaas de volgende dag ongie.
    Maar 2 streepjes zijn 2 streepjes toch ;)

7. Linniestra

Linniestra Actief lid

Jan 23, 2011
    119
    0
    0
    :( Ik snap er niks van . . .

Vanmorgen weer de test gedaan, maar nu niks te zijn en zelfs het controlestreepje was niet meer zo knal!

Ik was vanacht om half drie gaan plassen, want kon echt niet meer ophouden. Zou dat uitmaken, de test om half zeven gedaan met een klein plasje.

Ik ga vandaag de clearblue halen, die vertrouwd mijn man meer. Hij wil het graag zien staan, zwanger! :D

Die doen we dan morgen vroeg, als ik nog niet ongi ben.

Die vage roze / bruine vegen, zijn inmiddels ook weg. Dit is zondag, maandag geweest.

Ik vind het wel spannend :)

Groetjes Linda.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee hoor dat geeft niks dat je bent gaan plassen!
    Heb je een foto van beide testen?

Weet je ook zeker dat je je ei Geweest is!
    Als die vorige werk geweest is dan ben herberg vroeg met testen!
    Ik zou nog wachten tot het weekend!
    Succes!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Heel spannend! Bij mijn tweede waren die vegen idd van de innesteling. Ik dacht dat ik ongi was geworden en pas een week later kwam ik erachter dat ik zwanger was :D

10. Linniestra

Linniestra Actief lid

Jan 23, 2011
    119
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Wij zijn helemaal happy, vanmorgen vroeg positief getest. Wij zijn zwanger van de tweede !!

Het kon ook eindelijk niet anders, want al die sympthomen die ik had. Die roze / bruine vegen is waarschijnlijk de innesteling geweest. Ik had steken en trekjes in mijn buik en een rommel gevoel. Ik verloor wat wit, doorzichtig slijm. Ik ben duizelig en heb veel hoofdpijn. Zo vreselijk moe, dat ik gister terwijl de oudste lag te slapen, ook een dut heb gedaan. Ook vreselijk rugpijn en af en toe wat misselijk en dorst.

Nu hopen dat alles goed gaat. Voor iedereen bedankt voor de adviezen en veel succes!

Groetjes Linda.

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Gefeliciteerd!

12. djennes