nog 1 week

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door mariska1976, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Hallo dames,

Ik ben nog 1 week vrij en dan ga ik weer aan het werk.
    Ik heb voor 1 maand een noodoplossing gevonden,maar nog steeds geen vaste oppas:(.
    nu wil ik graag weten of er dames zijn,die 12 uur in de week werken en hoe ze dat oplossen....
    Mijn man is gedeeltelijke oppas.(mijn ouders kunnen vanwege hun leeftijd 70/80 het niet meer en mijn vriendin en de ouders van mijn oudste op school werken ook allemaal.)

2. Always Mamma

Always Mamma Actief lid

26 jan 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Hoi Mariska,

Ik werk 12 uur in de zorg weet niet wat voor werk jij doet?
    Maar ik heb het geluk dat mijn ouders en schoonouders op kunnen passen en ik werk onregelmatig dus soms komt het voor dat ik in de week erg weinig oppas nodig heb omdat ik dan in het weekend werk.
    Maar zoals je al zei kun jij niet terugvallen op je (schoon)ouders.
    Misschien dat een gatsouder een oplossing is voor je omdat die toch wat flexibelere tijden hebben dan kinderopvang.
    Hoop voor je dat je het snel geregeld heb.

Groetjes

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.265
    6.160
    113
    Ik werk dan 18 uur en geen 12 maar wij hebben 2 dagen kdv en een middag mijn moeder. Ik werk vaste dagen per week en niet de mogelijkheid meer van mijn moeder te verwachten qua oppas. Ook andere familie/vrienden is hier geen optie, dus kdv.
    Misschien een gastouder als optie voor jou?
    Maar je staat ergens nog steeds op een wachtlijst? Ten minste ik neem aan dat je toen je zwanger was hier wel over nagedacht hebt, toch?

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ik werk maar 7.5 uur per week.dat is ongeveer 1.5 uur per dag en verdien 250 euro per maand.
    Ik heb maar voor 4 dagen in de maand een oppas nodig.Dat is in mijn man zijn middagdienst.
    Dus met een gastouder,dan kan ik net zo goed gaan stoppen met werken.En reclame folders gaan bezorgen,want dan kan mijn dochter(s) wel mee.
    Van dit geld wat ik verdien,betaal ik de hobby van de oudste en straks de jongste,schoolgeld van de jongste(oudste is al compleet)en straks de psz van de jongste.Ik ben daarvoor aan het sparen.Dus niets van dit geld is voor mij of mijn man.alleen voor de 2 dames.

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    kinderopvang of gastouder...

lijkt me dan enigste oplossing.
    of een nanny nemen via een bureau

6. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Dat is het probleem,KDV en gastouder zijn te duur met mijn salaris,dat we ondanks wat we van de belastingdienst terug krijgen blijft van mijn salaris niets over en we zijn een deel van mijn man zijn salaris kwijt.(kan dan net zo goed stoppen met werken)

Hier waar wij wonen hebben ze geen Nanny.

dus ik wilde iemand,die kan oppassen.
    Heb wel wat aanbiedingen gehad,maar iedere keer als ik ze terugmail
    horen we maar niet terug.

Deel Deze Pagina