Jezelf gek maken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mery88am88, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mery88am88

9 sep 2018
    82
    29
    18
    Vrouw
    Hallo,

Daar ben ik weer. Ik heb afgelopen zondag mijn eerste post geplaatst. Ik had een vraag over een early Kruidvat test die na de afleestijd positief leuk te zijn. (Ben er nog steeds boos over) Deze test heb ik 5 dagen voor mijn ongesteldheid gedaan.( ik dacht in eerste instantie dat het 4 dagen voor nod was maar ik had het fout) Daarna heb ik elke ochtend tot vandaag een test gedaan die constant negatief bleef. Ik ben mijzelf ondertussen helemaal gek aan het maken. Dit was de tweede poging voor een tweede kindje en bij mijn zoontje was het in 1x raak. Dus ik bevind mij een beetje op onbekend terrein. Ik heb een cyclus van 24-28 dagen. Mijn laatste eisprong had ik als ik het goed had (slijmerige afscheiding) rond dag 13-14. Dat zou betekenen dat ik vrijdag mijn eerste ongesteldheid dag heb. Omdat de testen negatief waren kan je eigenlijk stellen dat ik niet zwanger ben. Maar iets in mijn domme koppiej wil het maar niet loslaten en houd vast aan de hoop dat het nog kan. Ik heb geen afwijkende klachten. Wel steekjes in mijn baarmoeder i.p.v. krampen, en borsten doen op een andere manier pijn, maar ja dat kan ook het placebo effect zijn. Waarom ik eigenlijk dit bericht post is omdat ik bevestiging zoek dat ik niet zwanger ben. Pfff lastig he....bedankt voor jullie reactie alvast.

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Lieverd je test was negatief, niet positief. Begin daar eerst even mee. Balen is het wel maar die test was echt negatief

Pipo30 en Sado vinden dit leuk.
  3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Waarom ben je daar boos over? Ze zetten die maximale afleestijd er met een reden in hè....

Balen dat het niet lijkt te zijn gelukt deze maand. Uiteraard zijn we het liefst allemaal in ronde 1 zwanger. Maar kop op, je zit pas in ronde 2...

Hopelijk ben je snel zwanger!

4. Mery88am88

9 sep 2018
    82
    29
    18
    Vrouw
    Voor de afleestijd dacht ik al een iets te zien, maar ik dacht dat het aan mij lag. Maar na 1,5 uur nog een keer kijken was het lijntje meer zichtbaar.

5. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Allemachtig

Mila27 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  6. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Prachtig :roflmao:

Doe eens lief :p

Simmy vindt dit leuk.
  7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Helaas, er valt niks te plannen in dit opzicht. En er word niet voor niets geadviseerd om te testen na je NOD. Ik doe het ook eerder hoor, maar dan moet je wel snappen dat de teleurstelling er bij hoort. Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik snap je wel..

Al zou ik eerder teleurgesteld zijn en niet boos omdat streepjes na afleestijd vaak voorkomen, helaas.

Desalniettemin.. Streepjes na afleestijd zijn #$@&! Streepjes zien, doet hopen.

Ben je allang gestopt met de pil?

Het kan zijn dat je voor een tweede beeb ietsje langer bezig bent. Heel normaal. En wellicht heeft de test gereageerd op een lh piek.

Hoop dat je gauw een positieve test in handen mag hebben:thumup:

9. YaSa17

YaSa17 Lid

7 sep 2018
    59
    22
    8
    Vrouw
    Dat is wel begrijpelijk hoor, ik had vorige week ook een vals positieve test. Ergens in je hoofd blijf je aan dat tweede streepje denken, mijn moederhart begon ook alweer een beetje te kloppen. En probeer idd niet voor nod te testen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

10. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Kom op, ronde 2! o_O

11. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Maakt niet uit in welke ronde je zit. Als je er in gelooft en blijkt dan toh niet zo te zijn is gwn knudde. Blij met een dooie mus.
    Maarja wat doe je eraan behalve weer even relativeren en doorgaan met je dagelijkse dingen. Af en toe tussendoor balen maar je kansen zijn niet verkeken. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Tis gwn kT als je iets graag wil, t denkt te hebben die streep en daarna leer je hoe t zit..

Jezelf gek maken heb je letterlijk alleen jezelf en wellicht je gezinnetje mee.
    Kop op en weer doorgaan. We zijn er hier allemaal mee bezig dus je kunt iig ff lekker je hart luchten ;)

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    dit dus..:rolleyes::thumup:

13. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Oh meis ik denk dat veel van ons onszelf weleens gek gemaakt heeft! Ik had het rond kerst vorig jaar. Ik was zo overtuigd van een zwangerschap! Ik zocht overal iets achter en bleef maar testen. Mijn menstruatie is altijd heel licht dus in mijn hoofd was dat gewoon de late innesteling geweest.

Dat was ook de ronde dat ik besloot niet meer vroeg te testen. Het maakte mij helemaal gek en vreselijk onrustig! Want ja... alles is mogelijk en de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Het niet vroeg testen gaf wel meer rust!

En onthoud: als je kwalen door hcg komen, zou je (licht) positief moeten testen!

En echt: adem in, adem uit. Helaas geeft het verleden geen garantie voor de toekomst. Je zit nog ‘maar’ in ronde 2. Je cyclus is regelmatig, dat weet je nu iig wel!
    Kop op, relax en wees lief voor jezelf!

14. K00

K00 Niet meer actief

Ja... maar als je de eerste keer meteen zwanger was dan snap ik dat je dat nu weer heel hard hoopt. En dan kan dit een enorme teleurstelling zijn.

TS, ben je zeker van je ei? Ik had een cyclus van 28 dagen maar ei pas ergens rond dag 17/18.. Maar misschien dat je dan nu langzaam aan wel positief zou moeten gaan testen...

Ik snap dat je er gek van wordt maar probeer even met beide benen op de grond te komen. Als je morgen ongesteld word zal dat ontzettend jammer zijn, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.. Even een paar dagen balen en dan er weer flink tegen aan!

Deel Deze Pagina