Nou... hier nog steeds aan t wachten tot mn ei gesprongen is. Ik verwachtte m afgelopen zondag, maar dat was niet zo. Nog ff doortesten en tempraturen en kijken op welke datum ik hoor...
Pfoe de dagen lijken nu al voorbij te kruipen Heb het op et werk niet druk dus ja dan krijg je dat gevoel al snel. Morgenmiddag al lekker weekend... mooi weer op komst... verjaardag dochtertje dus de komende dagen zullen wel voorbij vliegen . Wie gaat voor nod al testen en zoja hoeveel dagen ervoor?
@es89 Hopelijk komt je ei snel! @Mom86 Ja wat kunnen die dagen kruipen hè! Maar zo te horen heb je leuke plannen! Ik wilde de vorige keer niet eerder dan 12DPO testen maar dat werd 10DPO Haha. Wil nu echt weer max 12 DPO aanhouden
Jaaa tijd gaat altijd langzaam als het niet uitkomt haha Achja geduld geduld geduld Ik heb even terug gerekend en bij mijn vorige zwangerschappen telkens getest tussen de 10dpo en 12 dpo Dus dan op z'n vroegst komende maandag een testje wagen. Hoe voelen jullie je ? Mijn opgeblazen gevoel is sinds dit weekend eindelijk weg. Alleen gevoelige borsten voor terug gekregen..
Mijn borsten beginnen hier ook gevoeliger te worden, en met momenten wat ongesteldheids krampen. Maar met de eerste zwangerschap van mijn dochter en de laatste had ik ook amper klachten. Dus voor mij wordt het echt wachten tot nod. En omdat ik graag samen met vriendlief test, ga ik wachten tot 28 april! Worden nog lange dagen wachten hier
hopelijk komt je ei snel!! #testen. Test niet voor 13dpo. of mijn temp moet echt heel veelbelovend zijn.
Pfoe meiden, hier nog in afwachting van mijn tempstijging! Ik denk morgen. Mn ei is later, de positieve ovutest kwam op cd15 ipv cd13. Misschien val ik wel buiten deze groep!
Ik wil proberen niet al te vroeg te testen...maar ja als er eenmaal getest gaat worden is de drang wel hoog haha. Pfff sinds vanmiddag onwijze steken in mn linkerborst...de wachtweken worden weer killing!!!
Wat stom dat je borsten je laten twijfelen he die gevoeligheid enzo pff spannend Hier nu kramp achtige rugpijn dat is voor mij meestal een tegen dat de ongesteld komt over 1,5 week (bij mijn vorige 2 zwangerschaps niet gehad) toch hopen....
Nu geen last meer en weet ondertussen ook wel dat je lijf je flink voor de gek kan houden. Bovendien lijken pms klachten ook verdacht veel op zwangerschapskwaaltjes.
Lieve meiden hier ik ga heel hard duimen dat jullie (bij voorkeur allemaal) op roze gaan deze maand! Vanmorgen de eerste echo gehad en dit keer zit het wel op de juiste plek en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Na controle of er niet toevallig nog 1 ergens anders genesteld was kwam het hoge woord eruit dat het er 1 is en het er allemaal super goed uitziet. Ik gun jullie allemaal zo’n mooie echo over een week of 3/4
Wat lief van je! Super dat de beeb op de juiste plek is ingenesteld! ♡ Wens je een prachtige zwangerschap toe. Het is jullie zo gegund.
Nu 6-8 dpo vannacht onwijze buikpijn gehad (had dit vorige ronde ook en toen was ik zwanger!) Verder helemaal niks Nu soms licht aanhoudende zeer licht aanwezig gevoel in de buik. Had 2 follikels van 11 mm 5 april. Dus wie weet misschien 2 eitjes gehad. Lijkt me stiekem erg leuk
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) 25 april (3) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 10 26 april (3) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 april (4) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 Ing87, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 28 april (5) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 6 Marinda83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na miskraam 6.5w) Conejita, 39 jaar, derde kindje, ronde 4. 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 27 (3e na vmk) 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal ik heb mezelf op de lijst gezet. Ben erg benieuwd want bij mijn vorige zwangerschappen was ik altijd in ronde 4 zwanger.. maar ben nu niet meer zo piepjong (toen ook niet hoor) maar misschien is 4 wel mijn lucky number . Veel succes iedereen!
Hou hoi, Ik ben niet zoveel meer op zwp omdat ik mezelf dan echt gek ga maken. Ik zit ook al ff op het wachtbankje. Zaterdag vertrekken we lekker een weekje naar Kreta. Ik hoop dat ik dus niet ongesteld word op vakantie. We gaan het zien. Verder is het hier behoorlijk hectisch met mijn dochter. Heb niet eens tijd om erbij stil te staan. Succes allemaal.