Mijn telefoon doet raar (of de site werk niet mee)... ik wil graag op t wachtbankje. Zou iemand dit voor mij willen doen? Alvast super bedankt voor de moeite
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) 25 april (3) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 10 26 april (3) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 april (6) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 Ing87, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 SejH88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 SuusD, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 28 april (6) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 6 Marinda83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na miskraam 6.5w) Conejita, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4. 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 SBSA, 36 jaar, 2e kindje, ronde 6 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 27 (3e na vmk) 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 25 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoe gaat het met julie? Bijna iedereen zit nu op het wachtbankje zie ik. Hoe gaat het met de spanning? Deze ronde ben ik meer een meelezer dan dat ik zelf actief meeschrijf. Ik ben ook veel rustiger dan de vorige rondes. Miss komt het door de acceptatie dat het wel langer kan duren dan ik had gehoopt (iedereen wil dat het in ronde 1 al raak is). Ik ga testen wanneer ik mijn zenuwen niet meer in bedwang kan houden Nog een vraagje voor de dames die temperaturen. Was jullie temp vandaag ook een graadje hoger? Nu was ik natuurlijk blij, want hoger temp=positief dacht ik. Maaarree.... het is vandaag wel warmer buiten. Kan het daaraan liggen? Gewoon even een vraagje tussen het wachten en het testen
@Ddtje nee temp was niet veel hoger dan anders. Hoelang doe je al tempen? Fijn dat je deze ronde een stuk rustiger bent. Hopelijk werpt het zijn vruchten af.
Ik dacht dat het aan de buitentemperatuur lag. Dan ligt het aan mijn eigen lichaam, die weer eens niet te peilen is. Dit is de derde ronde dat ik temp. Ik hoop ook en dat mijn zen modus nog wat langer duurt.
Ik ben ook meer aan het lezen nu en ben mij vandaag een partij chill, heerlijk gevoel! Vorige maand had ik een wat kortere LF, dus begin dat nu wel beetje spannend te vinden. We gaan het zien...ik heb het niet in de hand dus voor nu lekker loslaten en genieten van alle fijne kleine dingen!
Mij eisprong heb ik al gehad. Ben nu 5dpo volgens ff, maar kan ook 3 dpo zijn(niet 100% zeker wanneer ei was gesprongen). Ik zat op 36,9 na eisprong en vandaag 37,0. Daarom die vraag. Wat kan je lichaam je toch gek maken
Fijn dat je zo chill bent. Dat gevoel heb ik ook. We kunnen toch geen twee streepjes op een test toveren helaas. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Edit: hoelang is je Lf?
Vorige cyclus was tie 10..dus op zich nog prima. Die daarvoor 14 dagen na ovu een licht positieve test...helaas werd dat een miskraam met 6w5d.
Wat erg dat dat een miskraam werd. Dat is niet zo lang geleden. Heb je het al kunnen verwerken? Lf van 10 dagen kan nog. Ik heb ondertussen veel verhalen gelezen over een korte LF(mijne wordt ook steeds korter) en 9 dagen is het minimale. Ik hoop dat deze ronde raak is van een plak beebje. Dikke knuffel
Ik heb wel een hsg gehad, maar weet even niet meer of het ervoor of erna was. Toen duurde het namelijk ook al erg lang voordat we überhaupt een keer zwanger waren. Zeven maanden na de bbz was ik zwanger van onze zoon en dat was zonder mm. Fijn dat jou lichaam het ook zelf opgelost heeft. Duurde het lang? Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft deze wel plakken!