Vandaag 5/6 dagen voor nod bloedverlies bij het afvegen.... Ik ben benieuwd of nu de menstruatie al begint.. ik hoop van niet!
Inderdaad kan het ook een inneselingsbloeding zijn als het niet heftig doorzet... altijd jammer dat je het pas wat later zeker weet. Ga je dan morgen testen?
Niet noemenswaardig eigenlijk... maarja dat zegt niks over wat misschien nog komen gaat. Spannend weer! ik moet trouwens wel zeggen dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook een paar dagen bloedverlies heb gehad. Weet alleen niet meer of dat nog voor nod was of erna pas...
Ja ik hoop ook dat ik het niet testen volhoud. Eigenlijk is dat het beste voor mij. Ik heb zo'n hekel aan negatieve testen! En dan steeds teruglopen om te kijken of je toch niet een mini streepje ziet. Heel irritant.
Hay dames Hoe is het met jullie? Ik ben al sinds 2 A3 dagen super misselijk maar ik heb pas zaterdag mijn nod. Zou dit door een eventuele zwangerschap kunnen komen?
Als het door een zwangerschap komt, zou je al positief moeten testen. Maar het is wel heel vroeg. Ik denk zelf dat je last hebt van de progestoron... die geeft ongeveer dezelfde kwalen als HCG. Ik heb ook weleens mn hele LF zere borsten gehad of misselijk... probeer er niet teveel aan te hangen en wacht af...
Ja het is inderdaad super gek, vooral omdat ik normaal echt niet dagen achter elkaar misselijk ben nooit gehad ( alleen bij mijn eerste zwangerschap) Ja als het vandaag en morgen nog zo is dan zal ik eens een test wagen
Meis natuurlijk duim ik voor je... maar probeer niet teveel eraan te hangen he.. ik ben ook weleens 2 weken misselijk geweest en was toch echt niet zwanger! Was gewoon de progestoron
spannend daphne! Hier inmiddels op 9 dpo en begin het nu wel spannend te vinden. Beetje menstruatie achtige buikpijn en vorige x een lf van 10.
day past ovulation. Laatste x was ik ook al vroeg misselijk hoewel het ook wel van de progesteron kan zijn, maar bleek zwanger (helaas miskraam geworden)