Thnx, maar we zijn alweer redelijk rustig hier. Hoop alleen dat alles nu goed doorzet en 5 april mijn baarmoeder leeg blijkt te zijn. Dan kan er echt een streep onder, en door.
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (1) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 april (0) 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (0) 30 april (0) Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (1) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 april (0) 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (0) 30 april (1) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hey meiden, Ik meld me hier ook weer. Helaas weer veel bekenden. Maar we maken het samen gezellig Liefs. Ps: ik ben vaak wat actiever op het forum na mijn ei. Dus dan weten jullie dat ik daarom niet altijd reageer.
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (1) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 april (0) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (0) 30 april (1) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Fijne tweede paasdag allemaal! Ik heb mijn nod op 5 weken na de miskraam gegokt (24 april). Maar nu twijfel ik... Zaterdag is het bloeden (11dagen) na de miskraam gestopt. Sneller dan verwacht. Gister verloor ik ineens veel rekbaar slijm, sorry voor de details. Om toch bij een eventuele nieuwe zwangerschap de duur te kunnen bepalen ben ik begonnen met ovulatietesten. Gisteravond was deze al vrij donker. Ik heb eigenlijk geen idee of het betrouwbaar is, want vanmorgen was er nog een hele lichte tuustreep op de de hcg test. We gaan er in ieder geval weer voor. Fijn en eng tegelijk. We gaan het wel zien wat de ovulatietesten doen komende dagen.
Ovutesten zijn niet helemaal betrouwbaar als je nog hcg in je lijf hebt. Maar als het echt een tuurtest was vraag ik me af in hoeverre dat nog invloed heeft op een lh test. Maar in combi met rekbaar slijm zou je inderdaad verwachten dat er weer een eisprong aankomt. Even wat anders. Na 12 dagen dus een tuurtest na je miskraam? Hier heb ik hem donderdagavond helaas op moeten wekken, dus ben heel erg zoekende over wat ik moet doen. Ik heb eerst komende donderdag controle, maar wil wel graag weten of het hcg goed daalt. Voor mijn eigen rust. Vooral omdat ik maar heeeeeel erg weinig bloed heb verloren.
@Elletje wat een onzekerheid. Hopelijk is de echo donderdag goed en is het mooi schoon. De medicatie werkte hier helaas niet. 12 dagen na de foute termijnecho en (waarop de kleine al een week niet meer groeide) kwam het zelf op gang. Een week later bleek op de echo nog niet alles weg en dat kwam 2 dagen later. Dat was afgelopen woensdag. Heb jij bij het bloed stolsels en weefsel verloren? Ik ga duimen voor je dat het allemaal los is gekomen.
Jah ik heb wel wat stolsel en een flink stuk weefsel verloren. Maar bij mij was er geen vrucht aanwezig. En het schijnt dat dat ook heel erg uitmaakt in het bloedverlies. Ben heel erg beroerd geweest vd medicijnen. Dus durfde de tweede dosis niet te pakken. Heb nu nog elke dag roze slijm en smorgens paar druppels bloed. Hoop heel erg dat ik of al schoon ben, of dat mijn lijf het zelf op gaat pakken met een paar dagen.
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (1) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 april (0) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (4) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 29 april (0) 30 april (1) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Lieve meiden ik moet mij helaas ook weer melden. Vandaag is een dagje te vroeg mn menstruatie doorgebroken. Ik baal enorm! Ben ook best verdrietig en ook wel gespannen. We gaan deze week de huisarts bellen. Ik heb grote kans op vroege overgang en bij vl in de fam speelt veel onvruchtbaarheid bij de mannen (Vaders kant). De gyn had na het verwijderen van mijn spiraal al gezegd dat wij geen jaar moeten wachten. Dat is zonde van mijn kostbare tijd. Er is toen bloedgeprikt en het was toen in orde maarja, als er iets met het zaad van vl is willen we dat wel weten. Dan kunnen we actie ondernemen.
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (1) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 april (0) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (1) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 30 april (1) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).