Gefeliciteerd met je verjaardag meis. Dat je een goede echo mag hebben en snel weer een positieve test! Dikke knuffel.
@Lisa280887 hoelaat moet je bij de huisarts zijn? Wist niet dat er een evt. onvruchtbaarheid bij je man speelde. Waarom denk je dat?
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (2) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (2) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 27 april (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (2) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Luckynumber4, 39 jaar, 4e kindje,ronde 3 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Na veel wikken en wegen besloten dat het beter is als we in ieder geval deze ronde overslaan
Ik breek heel even in... @Elletje gefeliciteerd met je verjaardag en enorm piep dat ik je nu in dit topic zie. Hopelijk snel alsnog roze samen met de rest van deze lijst. Ik stuur jullie allemaal heel veel positieve energie!
Lief dat je eraan denkt! We hebben een verwijzing gehad voor een fertiliteitsarts. 7 mei moeten we. In de fam van mijn man is een groot gedeelte onvruchtbaar of sterk verminderd vruchtbaar. Ook had vl bij de geboorte enkele problemen die ook op dit gebied problemen kunnen geven.
Lief! Fijn dat je een verwijzing hebt gekregen. En al een afspraak hebt staan. bizar dat zoiets erfelijk kan zijn. moet hij voor 7 mei zaadonderzoek doen. Of wordt dat allemaal 7 mei besproken?
Dan gaan we alles bespreken. Ik ga morgen wel even bellen. Ik weet namelijk dat ik bloed zal moeten prikken om eventuele vroege overgang te testen. Maar 7 mei valt ruim een week na mn nod. Prikken moet begin van decyclus dus 7 mei zou net te laat zijn. Dan zou ik weer een maand moeten wachten. Ik ga vragen of ik al eerder bloed mag prikken, ik ga er even vanuit dat ik gewoon ongesteld word de 29e.
Hallo, Ik heb mezelf verplaatst naar deze lijst. Vorige ronde helaas niets geworden. We proberen het deze ronde met frisse moed weer opnieuw.
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (1) Moonchild, 33jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na mk) 25 april (2) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (2) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 27 april (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Luckynumber4, 39 jaar, 4e kindje,ronde 3 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (1) Elletje, 1e kindje, ronde 6 (1e na ma) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zo hier voor mijn doen. Vroeg het bed uit. Schoonmama is onderweg. Ik ga snel even ontbijten en aankleden en dan richting ziekenhuis. Hoop zo dat ik goed nieuws krijg en ik schoon ben. Als dat zo is ga ik met de hcg testen beginnen om te kijken of dat goed daalt.
Alsnog gefeliciteerd @Elletje en succes vandaag. @Lisa280887 hopelijk kun je eerder terecht voor bloedprikken, scheelt weer een maand wachten.