Dames is meld me weer af voor deze NOD-groep. De kans dat april een eisprong gaat geven is heel klein. De echo was niet goed. Er is wel duidelijk wat aan het werk, maar de vruchtzak zit er nog steeds, deze is wel helemaal vervormd, maar wil nog niet loslaten. De kans dat mijn lijf het nu zelf op gaat lossen is heel erg klein en heb besloten zondagavond nog een keer die pillen te proberen en dan 13 april weer terug voor een echo, mocht het dan nog niet voldoende gewerkt hebben dan word het alsnog curettage. Nu eerst even een kop koffie, koffer inpakken en naar engeland voor een paar dagen.
Wat naar zeg. Zo gehoopt dat je weer verder kon. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk weken de pillen en pakt je lichaam het zelf op.
Ah meis wat balen! Hopelijk gaan de pillen alsnog het werk doen, sterkte! Hopelijk 13 april een goede echo! Dikke knuffel en (probeer te genieten) geniet van Engeland, het is zo mooi daar! Hou je ons op de hoogte, hoe en wat??
Ahneee @Elletje! Zo gehoopt dat je met goed nieuws zou komen. Fijn dat je er even een paar dagen tussenuit kan. Ik hoop dat de medicatie je gaat helpen zondag en dat je lichaam snel de draad weer op pakt.
Ik ga mezelf verplaatsen naar een week eerder. Mijn nod zal 17 of 18 april zijn. Dan kan ik mezelf binnenkort gek maken met anderen op het wachtbankje daar. Heel veel succes! Ik lees nog wel mee hoor!
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (0) 25 april (2) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (2) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 27 april (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Luckynumber4, 39 jaar, 4e kindje,ronde 3 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb vanmiddag gebeld en ik mag eerder bloedprikken! Als ik in het weekend van 28-4 ongesteld word (ik ga ervanuit dat ik dat word) mag ik zsm erna bloedprikken. Dan is de uitslag er wanneer ik mijn afspraak heb
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (0) 25 april (2) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (3) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 27 april (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Luckynumber4, 39 jaar, 4e kindje,ronde 3 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb nu al buikpijn dit heb ik meestal als mijn ei gaat springen . Pas als de pijn weg is reken ik mijn NOD terug uit . Kan een paar dagen eerder komen
NOD-lijst 24 tot 30 april 24 april (0) 25 april (2) Cinsam, 42 jaar, 2e kindje, ronde ? Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM 26 april (3) Mama Alex, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 27 april (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 april (3) Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 11 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 29 april (3) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Luckynumber4, 39 jaar, 4e kindje,ronde 3 Ella01, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 30 april (2) MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 (3e na bbz) Mimi91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 14 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat is het hier nog rustig zeg. Totdat de eitjes komen hihihi ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten, de vorige ronde kwam mijn ei op dag 11/12. Zit nu op dag 7, was dus nog negatief. Nog meer die al begonnen zijn met ovulatietesten? Ik ben wel gestopt met teunisbloemolie en tarwekiemolie, dus wellicht komt mijn ei nu later
heel stil hier! welkom op de wachtbank @mama alex voor mij even geen ovulatietesten. Zit nu wel in mijn vruchtbare dagen. Ben benieuwd. gaan de dagen iig weer goed benutten.