Morgen word ik ingeleid! Zo spannend allemaal! Zijn er hier nog ervaringsdeskundigen met tips? Ik word ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes, en de bijbehorende complicaties. Moet dus nog 2 daagjes in het zkh blijven.
spannend!! alvast heel veel succes voor morgen! enige tip die ik je kan geven.. laat het over je heen komen en probeer zo veel mogelijk te ontspannen. ik maakte me veel te druk met het inleiden bij me zoontje en ik wou dat hij NU zou komen.. daardoor hou je het onbewust allemaal tegen. toen ik me eenmaal echt ontspande en het over me heen liet komen was hij er in 1 uur en 12 minuten ( van 3cm tot hem op de buik)
Hey meid Heel veel succes morgen! Ik ben ook ingeleid bij de eerste wegens hoge bloeddruk. Ik weet niet of je mijn ervaring wilt horen Het heeft 23 uur geduurd (ook al was ik gewoon ontspannen). Het fijne aan inleiden is dat je op een monitor kunt zien dat er een wee aan komt. Je partner kan jouw daar heel goed in begeleiden. Erg fijn als iemand je verteld dat de wee voorbij is Nadeel is dat je het bed niet uit kunt vanwege alle snoeren. Zorg voor veel schoon goed (pyjama/ 't shirt) want zodra je vruchtwater loopt....blijft het lopen En geniet vooral van deze laatste avond als jezelf zonder de mama titel. Vanaf morgen is alles anders. Laat je weten hoe het gegaan is? Succes!!!
ben ook ingeleid. Je ligt wel aan een hoop snoertjes, maar als je met weeën onder de douche wil gaan staan dan kan het gewoon . Verder ontspannen en niet te veel op die monitor letten.
hier ook ingeleid vanwege 42 weken. Hmmm tsja, snoertjes inderdaad. En best een behoorlijke weeënstorm. Is alleen niet gezegd dat jij dat ook gaat krijgen hè!! Het komt helemaal goed, geniet van je poppie morgen! edit: je hebt het al achter de rug denk ik!! Ik reageer te laat. En???