ik ben op zoek naar een mooi tekst voor op de muur in de babykamer. heeft er iemand misschien een leuk idee? engels of nederlands maakt niet uit! gr linda
Kijk eens op bijvoorbeeld www.cutitout.nl voor leuke teksten. Wij hebben daar een sticker besteld voor op de babykamer.
Slaap kindje slaap daar buiten loopt..... Die stond bij ons bij Prenatal bij een van de kamertjes...vonden we erg leuk.
Wij hebben de volgende tekst op de muur geschilderd: Buikje vol Nog een keer gapen Oogjes dicht En dan lekker slapen Is echt super mooi geworden, ziet er echt leuk uit! En we krijgen leuke reacties erop!
Bij ons op de slaapkamer muur (van onze eigen slaapkamer, babykamer hebben we nog niet) staat dit: Een knuffeltje hier Een knuffeltje daar Op je wang, In je nek En in je haar Nee,wacht eens even Ik ben nog niet klaar Ik vind je zooooooo lief op je neus ook nog een paar Die vinden wij dus erg leuk. Maar ik ken er nog meer: Ik zie lichtjes in je ogen Kom eens heel dichtbij Ik zie mij Je ogen zijn twee spiegeltjes Zie je dat ook bij mij? Er is ook een site met posters met kindergedichtjes, maar ik weet even niet meer hoe die heet (van die posters die je veel op scholen ziet weet je wel) Linda
Die posters van Plint kun je bekijken op www.plint.nl. Volgens mij kun je daar ook een brochure aanvragen. Er staan echt mooie posters in.
hoi hoi, Wij hebben voor Noa de volgende tekst op de muur: Heb ik mijn beertje? Waar is mijn konijn? Ik kan alleen slapen als ze bij mijn zijn. Daarnaast hebben we dan haar konijntje en beertje opgehangen.
Er gaat een treintje naar dromenland Achter het stuur zit een olifant Ga maar lekker slapen dan mag je met ons mee Tjoeke tjoeke chocolade naar een limonadezee Vlak voor dat je wakker wordt ga je vliegensvlug Naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug Die is ook heel leuk! Linda
Hoi, Ik heb bij Beebidee een tekst laten maken, slaap kindje slaap. Dit staat volgen mij niet standaard bij hun op de website, maar het is wel mogelijk. Dit kan alleen als de muur glad is, trouwens. http://www.beebidee.nl