ik heb hier ook al een aantal dagen last van. Word nu wel iets minder gelukkig! Denk ook dat ik pas kan gaan genieten als ik de eerste echo heb gehad!
De ene keer dat is het echt pijnlijk en het ander moment voel ik niks meer... word er supernerveus van
Het is een beginnerskwaaltje (haha) ik heb er tot ongeveer week 8 last van gehad, het maakt je idd onzeker, en dan krijg je af en toe ook nog banden pijn.....pffff... Het komt allemaal omdat je baarmoeder extra oprekt en aan het groeien is...hoort erbij. liefs gigi
[/quote] De ene keer dat is het echt pijnlijk en het ander moment voel ik niks meer... word er supernerveus van [/quote] ja ik word er ook peu nerveus van !
ja dat klopt maar dat was heeel weinig en nu helemaal niks meer. maar ben blij als de eerste echo eraan komt ! slaap lekker!
Hier nog een hoor die soms verrekt van de ongesteldkrampen die mij onzeker maken. maar het schijnt er bij te horen. maar leuk is het niet...LIEK.
dat is zeker heel eng natasja. maar als je niets voelt is het ook weer eng. haha dan denk je dat het gestopt is met groeien. ik ben blij als het 4 april is. liek.
Had het ook in het het heel prille begin, met kruik en al naar bed. Gaat minder worden en dan ineens weer wat meer (tenminste, bij mij) - die baarmoeder rekt lekker mee...
Hier nog een, in het begin veel last gehad, maar volgens vk was het idd het groeien van de baarmoeder. En nu met 14 weken krigj ik het weer....tja dat kleintje wil ruimte om te groeien...