Hoi, Gisteren om kw over 3 testte ik postief op LH (was bijna even donker) vandaag, net na 12en testte ik nogmaals positief. Even donker. Wat moet ik hier nu mee? Kan er zolang een LH piek in de urine zitten? En wanneer kan ik het beste vrijen? Liefs!
Was ie even donker? Of donkerder? Ik de bijsluiter staat vaak dat ie donkerder moet zijn. Heb je een foto?
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat hij even donker was. Zowel gister als vandaag dus. Vreemd! Ik heb geen foto, helaas...
Beide streepjes even donker? Wat ik heb begrepen is dat het streepje wat moet opkomen bij je LH piek, donkerder moet zijn dan het streepje wat altijd komt.
Ik snap het zelf ook niet, de vorige maand ook ovutesten gedaan, pcies hetzelfde, twee dagen achter elkaar dezelfde 'sterkte' zegmaar
Een test is positief als de testlijn minstens even donker is als de controlelijn. De piek duurt meestal 1 tot 2 dagen. Ik heb vaak 2 dagen een positieve test en daarna is ie weer negatief. Volgens mij springt je ei 24-48 uur na het begin van de LH piek.
Dan ben ik dus niet de enige met twee dagen een knaltest En dan is gister 'de tijd' al ingegaan? Gister nog geklust, weet niet of we er vandaag aan toe komen, maar zijn we morgen dan nog op tijd?