wanneer testen zwanger ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debo81, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    Even een vraagje, ik weet dat je eig het best vanaf je nod kan testen.
    nu is t zo dat ik nierstenen blijk te hebben en medicijnen moet slikken die niet kunnen met een zwangerschap. maandag(14 dagen ervoor was de ovulatie) is mijn nod waarschijnlijk. zou ik morgen meteen clearblue test al kunnen testen(staat op va 4 dagen voor nod) of is dit absoluut onzin?
    Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou met de KV 2 voor 5 euro testen. Die zijn erg gevoelig, de CB heeft meestal wel wat meer HCG nodig.

Suc-6!

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik zou ook voor de KV 2 voor 5 Euro gaan. Ik heb hier goede ervaringen mee in combinatie met testen voor NOD!

4. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat vervelend dat je nierstenen blijkt te hebben. Begrijk ik het goed dat je medicijnen krijgt als je neit zwanger blijkt te zijn? Moet je dan lang wachten om weer zwanger te mogen worden?

En wat als je wel zwanger bent? Succes hoor. Oja, ik zou ook kiezen voor een andere test. Predictor heeft ook een gevoelige test die je vanaf 4 dagen voor je nod kunt gebruiken.

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    De CB met indicator is net zo gevoelig als de KV 2v5, dus die zou je ook prima kunnen doen. Veel succes!

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reakties.
    @max78 ik heb idd pijnstillers van de huisarts gekregen die ik niet in kan nemen als ik zwanger ben dus dat risico neem ik liever niet, nadeel is wel dat ik verga van de pijn... ik vind t een risico, ook omdat ik weet dat die vroege testen niet altijd betrouwbaar zijn, maar ga even op zoek naar een kruidvat!

7. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Je mag paracetamol nemen tijdens zwangerschap, ik hoop dat die je pijn iets verlichten ;)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat vervelend zeg! dei met indicator is idd gevoeliger. meiden wachten er meestal mee omdat die testen gewoon erg duur zijn en doen eerder een kv testje.
    ik had op mijn nod een cb digitale test zonder indicator gedaan en die gaf aan niet zwanger. dag erna wel opeen zwanger in beeld.
    Daarna een kv test gedaan en die gaf een licht maar duidelijke streep aan

9. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch nog maar even geen vroege test gedaan, probeer maar te wachten tot maandag nod...heb gelukkig nu wel pijnstillers gekregen die ook evt zouden mogen bij een zwangerschap tot 5 maanden... dank voor de reakties
    en voor de zwangere gefeliciteerd!

10. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog even een vraagje, ben vandaag toch ongi geworden, erg vreemd want mn temp is ook vandaag nog erg hoog: 37,2 , kan dit een innestelbloeding zijn of moet er dan een verschil zijn qua kleur etc?

Deel Deze Pagina