Wie wil er even mee kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tycuna, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi! Ben al heel wat ovu-testjes verder maar krijg maar geen duidelijkheid. Ik heb ze even op een rij gelegt voor een foto.

Nu dacht ik gister (dus het één-na onderste strookje) dat ie wat donkerder begon te worden..... test ik vanmorgen weer, blijft ie weer heel licht....... Snap er niets meer van.

Wat denken jullie, zat mijn ei hier tussen?

2. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    De foto is trouwens vanmorgen genomen.
    Kom net thuis en heb er nog een testje tegen aan gegooit..... zie foto. Nu begrijp ik er écht niets meer van. Deze is toch positief?

3. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik vind het testje dat je net gedaan hebt nog niet helemaal positief. Vind hem net nog ietsje lichter dan de controlestreep. Maar hij komt zeker in de buurt. Toch maar al eens beginnen met klussen denk ik. ; )

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Of die helemaal negatief is durf ik niet te zeggen maar het lijkt er wel op dat je ei eraan komt.
    Ik heb die laatste test vaak de dag voor mijn knaltest dus zou wel blijven doortesten.
    Succes

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Maar het zou nu wel 'moeten' doorzetten toch, nu het lijntje al wat mooier op kleur komt? Dankje voor je reactie!

6. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Heb gister geklust. Zou dan morgen weer op tijd zijn, of vanavond ook aan de bak? ;)

7. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanavond ook!!

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Je zegt dat je 's ochtends test.. Maar test je met ochtendurine?? Er staat namelijk op de gebruiksaanwijzing dat je het hormoon (LH) pas aan gaat maken in de ochtend, en dus beter later op de dag kunt testen. (staat op de gebruiksaanwijzing van zwanger en kids).

Hoop dat je er snel uit komt en dat het een echte knaltest wordt..!

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik test 's morgens inderdaad, maar niet met de ochtend urine.

Ik test liever 's middags als het kan, maar op mn werk kan ik dat niet doen. Dus als ik vrij ben doe ik het 's middags. En nu dus ook, toen ik thuis kwam rond half 5.

En ok, vanavond aan de bak dus. Vriend lief verleiden. ;)

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja dat maakt inderdaad niet uit, als het maar geen ochtendurine is..
    Ik zou ook voor de zekerheid maar gewoon klussen.. om de dag hahaha heel veel succes.. en hoop dat het snel raak mag zijn..!!
    Groetjes

11. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Dankje! We klussen al een tijdje om de dag. Zo-wie-zo leuk, en zo mis je je ei niet. Gister avond wel geklust... maar nu het streepje begint te verkleuren dus maar weer in actie komen.

Twijfelde of we misschien morgen ochtend bijvoorbeeld moeten klussen. Dan zit er 1,5 dag tussen. Dat is toch wel iets beter voor de kwaliteit het zaad?

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Het geeft het zaad wel wat meer tijd om op kwaliteit te komen.

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Zojuist weer een ovu-test gedaan. Omdat ie gister al wat donkerder werd had ik goeie hoop.

Maar... :( Hij is gewoon helemaal wit!!

Hoe kan dat nou? :(

14. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zo te zien heb je nog geen positieve test gehad. Het LH gehalte varieert altijd, dus dat je zo nu en dan een wat lichter streepje hebt en dan weer iets donkerder is normaal, dat heb ik ook.

Ik denk dat je piek nog moet komen. Succes!

Dit is trouwens mijn positieve test:

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Dankje! Maar kan het ook dat je echt bijna geen steepje ziet, nadat ie gister best donker was? Het kan dus ook zijn dat wanneer ik einde van de dag test, dat ie wel weer donkerder is?

16. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat zou best kunnen. Ik zie dat je een hele lange cyclus hebt of niet? Ik had dat ook. Soms wel 3-4 maanden. De laatste paar keren ongeveer 35 dagen. Hoop dat jouw cyclus ook snel korter/ regelmatig wordt! Dan is het wel prettig van die goedkopere dipsticks te gebruiken he. Mocht je eens twijfelen over een streepje, kun je altijd een clearblue met smiley doen. Ik weet dat er meiden zijn die dat als controle middel gebruiken. Voor elke dag zijn die veel te duur!

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ja, mijn cyclus is nogal lang. De opstart na het stoppen van de pil wil niet erg vlotjes verlopen helaas. Maja, we testen door. Thanx voor de clearblue tip!!

Deel Deze Pagina