Ik heb net dit hele topic zitten doorlezen en ik word echt woest van die ziekenhuizen. Wat een lamballen zeg!!! Je laat een kind die zo'n last heeft van zijn liesbreuk toch zeker niet zo lang liggen?!?! Oooh echt waar!! Ik heb echt nog weinig vertrouwen in ziekenhuizen. Ik ga tegenwoordig naar homeopaten/osteopaten en dat soort dingen. Werkt voor mij veel beter. Enneh, dat ze sommige tests in eerste instantie niet willen doen: centjes he? Daar draait het allemaal om.
Oh ja, ook als er bij jou kanker, een botbreuk of een hartritmestoornis wordt geconstateerd? Denk toch eens na zeg voordat je dit soort dingen gaat roepen!
sorry dat ik zo laat reageer ben druk bezig geweest en bijna iedere dag in ziekenhuizen rond gelopen. Maar met Quinn gaat het wel al stukken beter alleen maakte ze in het ziekenhuis ervan dat hij zich wel zou hebben verslikt en niet dat ie stopte met ademen..Nou hij stopte toch echt met ademen...hij heeft een week erin gelegen maar niet meer die aanval gehad hij heeft een echo van z'n hoofd gehad maar daar zagen ze niks op...(lijkt mij dat als je stopt met ademen dat toch niet alleen in het hoofdje kan zitten) maar goed verder hebben ze niks onderzocht! Alleen maar observeren en ik heb dr nu de neus van vol. Maar het goeie nieuws is dat hij volgende week woensdag in een ander ziekenhuis word geopereerd aan zn liesbreuk. Nu hoop ik dat hij die aanval niet meer krijgt want hier doen ze echt geen fuck! ik heb nu een nannycare matje onder zn matras liggen dat afgaat als ie stopt met ademen. Hij heeft gisteren alleen gepiept omdat hij onregelmatig ademde. Maar zodra hij in maastricht is opgenomen ga ik daar vragen of ze hem daar maar verder helpen ik wil eerlijk gezegd niet meer naar heerlen! en dat idiote ziekenhuis is ook nog als beste ziekenhuis uitgeroepen jaja ik vind het echt een klote ziekenhuis. ik heb echt een druk shema nu morgen moet ik voor mezelf weer in het ZH zijn voor me hart. Ik krijg morgen een echo of mn hart weer verslechterd is en de 6de moet ik mijn beslissing zeggen tegen de cardioloog of ik me laat opereren of niet...en daar dacht ik ineens aan!!! ik heb tijdens mijn zwangerschap medicatie gehad voor me hart (waarvan hun zeiden dat het niet schadelijk was) maar voor hetzelfde geld heeft Quinn daar wat aan over gehouden..dus dat moet ik de volgende afspraak ook even melden
Hij ligt nog in het ziekenhuis toch? En er was toch een mogelijkheid dat het allemaal met de liesbreuk te maken had? Persoonlijk zou ik die operatie afwachten voordat je hem aan allerlei onderzoeken onderwerpt. Dat is ook niet mis voor zo'n kleintje... Dus ik zou nog niet om een verwijzing vragen, maar eerst volgende week afwachten.
nee hij is nu weer thuis gelukkig. Maar ik wacht ook af tot een paar weken na de operatie ik wil het eerst eventjes aan zien of het niet toch daarvan komt
hallo mamabeer ik moest ineens aan jullie weer denken... door de abonnement gedoe was ik dit topic even kwijt.. volgende week woensdag dus opereren.. gelukkig wat voor medicatie gebruikte je voor je hart tijdens de zwangerschap? zou het echt misschien toch daardoor komen? ik hoop het niet zeg.. ik denk aan jullie!
ik hoop het toch niet want ze zeiden dat het niet schadelijk was..daarom moest ik iedere keer naar het zh als ik het had de normale medicijnen mocht ik niet meer. Gisteren ook weer last eghad van me hart nu waren het symptomen die normaal voor een hartstilstand beginnen maar gelukkig was alles goed.morgen moet ik zowiezo naar de cardioloog pff ben wel blij dat het morgen al is ik, word gek! we zijn een grote zh familie!!! word er gek van. Vooral dat het met me hart al bekend was in 2005 en toen hebben ze niks gezegd en vorig jaar was het ineens ja je hebt een lekkende hartklep maar toen was het pas stadium 1 daarom hadden we het niet gezegd omdat dat vaak bij mensen voorkomt ,nu is het slechter als in .nu loopt ook het bloed op 1 plaats de verkeerde kant op. Maar ze hadden dat toch ook in 2005 kunnen melden!!! Als mij nu wat gebeurd zit mijn man alleen met 3 kinderen!! ik heb alleen nog geen telefoon gehad van maastricht ik ben nog steeds aan het wachten tot ze Quinn oproepen het zou deze woensdag of volgende week woensdag zijn.
Als Quinn morgen geopereerd zou worden, zou je dat nu echt wel moeten weten. Wsl moet hij daar aan voorafgaand de nacht in het zh doorbrengen. Ik zou er maar eens achteraan bellen, Maastricht is ook niet om de hoek voor jou, toch? En hoe is het met zijn huilen? Doet hij dat nog steeds 24 uur per dag?
ik heb goed nieuws!! vandaag gebeld door het ziekenhuis woensdag om 1 uur word hij opgenomen en de dag erna word hij geopereerd! ben aan een kant heel blij en aan de andere kant best angstig.
ook moeilijk hoor, om je kleine kereltje dan zo te moeten late opereren, maar wel beter en hopelijk kun je dan volgende week zeggen dat het fantastisch gaat *knuffel*
He he, eindelijk. Hopelijk wordt het dan met het huilen ook minder, of gaat dat al beter? In ieder geval sterkte woensdag en donderdag.
hij huilt ietsje minder door de nieuwe voeding maar is nog steeds zo'n 16 uur per dag.. Vandaag ben ik voor het eerst weggegaan met de oudste zodat ik ff wat rust kreegwas even lekker geen gehuil voor 3 uurtjes maar langer zonder hem kan ik ook weer niet
heb heel veel respect voor je mama beer, ik was echt allang gillend gek geworden! heb 2 huilbabys gehad en weet echt wel wat t is , maar bij jou duurt t allemaal wel heel erg lang. 16 uur? echt heftig hoor!
de eerste 8 weken werd ik er ook gek van maar nu kan ik er goed mee omgaan een gegeven moment kun je ook al ongestoord tv kijken met hem op de arm huilend je sluit je gewoon ff af. nu hebben we gewoon geacepteerd dat het gewoon bij hem "hoort" En zodra je het proberen om stil te krijgen maar laat zitten...krijg je ineens meer rust en dringde het eindelijk tot me door dat het gewoon niet lukt en maar gewoon bij neer te leggen. Het is heel zielig maar soms moet hij gewoon even huilen anders krijg ik het eten niet gemaakt of de andere 2 niet aangekleed. Ergens heen gaan is ook niet echt een optie zit dus al zeker vanaf zijn geboorte meer een deels binnen... Maar ik merk wel dat onze relatie wel super sterk is..menige ouders zou het op mekaar afkeuren maar door dit zijn wij juist nog dichter bij elkaar gegroeid
wat goed dat jullie relatie zo sterk is.. ik zit ook met een kindje wat gemiddeld 16 uur huilt per dag ivm ernstige reflux, maar ik moet zeggen dat het niet bevordelijk is voor je relatie,je loopt allebei op je tenen. heel veel succes met de operatie
sterkte met de operatie van de week. suc6 met het wachten de min. duurde voor mijn gevoel soms uren. hoop dat zijn huilen minder. wordt straks. wat voor voeding krijgt ie nu? speciale voor reflux ofzo?