24 uur per dag huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee nutrilon pepti en dat terwijl hij geen koemelkallergie heeft dat is de enigste voeding die hij binnenhoud met 7 schepjes nutriton

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    He mamabeer,

heel veel sterkte vandaag met de operatie van Quinn!

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hoi hoi
    Hij is geopereerd en alles is goed gegaan hij huilt nu alleen hartverscheurend van de pijn..morgen zal ik wat meer neer zetten. het was vandaag een drukke dag.

Groetjes!

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    De arme schat!! Veel beterschap!

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Fijn dat alles goed is gegaan. Veel beterschap voor de kleine man en laten we hopen dat er nu rustiger tijden voor jullie aanbreken.

Liefs Michelle

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Sterkte met je mannetje, wel zielig dat hij zo'n pijn heeft. Hopelijk knapt hij snel op!

7. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

#227 Kletskous, 16 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2009
    Zooo jeetje zeg heb even een hoop doorgelezen. Niet alles. Maar ze hebben echt last van een liesbreuk. Mijn zoontje had het ook en hij was toen 6 weken oud. Hij is gelijk geopereerd omdat ik er op stond. Heb echt gescholden daar. Geopereerd volgende dag naar huis en 2 dagen later weer het ziekenhuis in omdat hij toen aan de andere kant een liesbreuk had. Weer geopereerd weer de dag erna thuis en toen is hij na een paar dagen weer het ziekenhuis ingegaan omdat hij nog veel huilde.

Toen had hij een erge reflux, hij heeft 6 weken daar gelegen en nu is alles onder controle door de medicijnen.

Heel veel sterkte met je kleintje....

Zie net dat ik dit al in het begin had getypt.hoezo blond. hihihi

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou ff het verhaal hoe alles is gegaan. Woensdag werd hij opgenomen en ik vond het echt geen goeie organisatie hoe het in het ziekenhuis toe ging! Om 2 uur moesten we daar zijn en ze vertelde dat er over een paar minuten de kinderarts de anesthesist en de chirurg zou komen. Om 5 uur was er nog steeds niemand. Dus gaan vragen want de andere 2 mannetjes moesten ook nog eten! Ik kreeg echt een raar gezicht voor me en ze zei dat we maar moesten blijven want hij is nu belangrijk(waarom moet ie dan om 2 uur gebracht worden) Met andere woorden zei ze dus dat ik de andere 2 maar lekker moet laten verhongeren. Ze zaten al vanaf 1 uur in de auto en toen naar het ziekenhuis en daar hebben ze dus van 2 tot 7 in de kinderwagen moeten zitten...omdat we moesten wachten op al die artsen die om 7 pas kwamen aan kaken en we niet van de kamer konden gaan en ik kon ze ook niet eruit halen want er lag een kindje naast die aan allerlei slangetjes lag en daar zouden ze dus aan kunnen trekken. Om half 7 weer gevraagd wat nu eigenlijk de bedoeling was want vond het echt zielig. We moesten maar wachten om 7 kwamen ze dan eindelijk en om half 9 waren we thuis en konden de kids eindelijk eten!

De volgende dag zou hij om 12 uur geopereerd worden. Hij mocht 6 uur van te voren niks mogen eten. Dus om 6 uur s'morgens de laatste fles gehad en om 2 uur was hij nog niet naar de operatiekamer. Om 3 uur kwamen ze hem dan eindelijk halen helemaal schreeuwend van de honger natuurlijk. Ik mocht gelukkig meelopen tot de hall voor de operatie kamer en daar mocht ik hem zelf aan de chirurg geven...daar had ik wel heel veel moeite mee.

Na een uur was hij op de recovery. Wij snel er naar toe. We dachten dat ie nog wel slaperig zou zijn maar hij was na de operatie heel vlug weer bij en natuurlijk schreeuwend van de honger:( maar mocht nog geen fles natuurlijk. Normaal blijven ze 1 a 2 uur op de recovery maar omdat hij zo schreeuwde werd hij al naar de afdeling gebracht omdat hij iedereen wakker hield. Toen ik de luier afdeed schrok ik best, ik had niet verwacht dat het zo'n groot sneetje zou zijn. Daarna mocht hij z'n flesje hebben en was hij even rustig maar daarna heeft hij alleen maar gehuild:( Sinds vandaag is hij weer thuis,ik merk wel dat hij veel pijn heeft maar hopenlijk zal het huilen snel stoppen

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    voor foto's kunnen jullie kijken op mijn hyves mamabeer1

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jetje meid wat een verhaal. echt schandalig hoe je daar moet wachten en dat je kindjes ook moet zo wachten...en maar verhongeren .. dat ze niet eens een maaltijd aangeboden krijgen. niet normaal!

ik ben zo blij dat hij nu geopereerd is uiteindelijk. wel zielig dat hij zo pijn heeft.. maar dat gaat hopelijk snel over en als goed is het huilen ook.. ik hoop het zo voor jullie. kan voorstellen dat je een beetje het gevoel hebt van.. je moet het zien te geloven eerst... dus is afwachten.
    *knuf*

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik denk dat dit ook de rede is dat hij zoveel huilde hij heeft net even een heel uur gelachen :D voor het eerst dat hij zoveel lacht haha :D paracetamol werkt goed gelukkig. maar ik heb me nu wel een druk schema gehad ben al vanaf 27 september onderweg met de kids naar consultatiebureau's huisarts en ziekenhuis en nog eens voor mezelf naar het ziekenhuis pfff heb dr wel even genoeg van en we zijn al 730 euro lichter aan benzine en parkeer kaartjes! Echt niet normaal wat ze tegenwoordig vragen voor alles. Dat is eigenlijk het nadeel aan 3 kinderen vlak achter mekaar haha verder is alles geweldig maar van al die artsen bezoekjes heb ik nu toch ff de neus van vol!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hi lieve mamabeer
    oh wat fijn dat hij nu heeft lekker kunnen lachen.. vind het gewoon ontroerend om te lezen.

:D

ik heb de snij gekeken. is inderdaad en grote snij.. hopelijk gaat het snel over.
    maar meid.. je bent echt lang bezig geweest met hem... hij was maar wat... 6 weken geloof ik? 20 juli was je eerste bericht hier.. is toch niet normaal dat je daarop ZO lang moest wachten en ze maar roepen nee, het komt niet door zijn liesbreuk.. ik vind het nogsteeds schandalig.. MAAAR... hij is nu geopereerd en de einde aan het huilens nu hopelijk goed in zicht..
    gelukkig is hij niet je eerste kind, dat je weet hoe het gaat ;)
    denk dat het je ook erg sterk heeft gemaakt of niet?
    vind je kindjes echt prachtig. mag je super trots op zijn :D
    oh wat hoop ik nu dat je meer van hem kan gaan genieten..
    werk jij trouwens? of is je eigen gezondheid niet goed genoeg om te werken? want wou anders wel zeggen, wat een naar manier om je verlof door te brengen.. al is het soweiso een naar eerste 3 maanden..

*knuf*

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nee gelukkig werk ik niet ik weet anders niet hoe ik het geregeld zou krijgen met die huilende nachten. Ik ben wel weer op zoek naar werk maar de laatste tijd niet veel tijd meer aan besteed. We komen goed rond met 1 loon gelukkig met nog veel over ook nog :D maar ism nog de vraag of ik werken kan volhouden met me hart maar dat zal ik moeten onder vinden zodra ik weer werk....ik ben blij dat ik genoeg energie heb om de kids te verzorgen soms moet ik ook even gaan liggen als ze allemaal slapen.

Als hij me eerste kind zou zijn geweest had ik waarschijnlijk gedacht dat het huilen normaal is omdat veel mensen altijd over gebroken nachten praten. Ja heeft me wel wat sterker gemaakt maar dat was ookal toen de middelste zoon van ons werd geopereerd...dat duurde ook heel lang omdat ze toen zeiden dat hij niks had en dat ik een overbezorgde moeder was! een week na die uitspraak werd hij met spoed geopereerd. Ik ben nu wel heel moe maar in slaap komen is er niet bij:( en dan zegt iedereen heb je even kunnen bij tanken nu dat ie een paar dagen in het ziekenhuis is geweest maar het ziekenhuis heen en weer met de 2 andere is juist veel vermoeider. Maar ja hopenlijk is nu alles voorbij en kunnen we eindelijk gaan genieten van hem:)

14. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    hoi mamabeer

Heb je verhaal zitten lezen, heftig hoor, heb zelf ook veel gedoe met artsen gehad met mijn kinderen, je wordt er soms zo moe van als ze je niet willen horen.

wat ik me af vraag hoe weet je zo zeker dat je zoon geen koemelk allergie heeft?
    mijn zoon bleef ook spugen van de pepti en zelfs van de Nutramigen (nog weer een stapje verder) nu krijgt hij de aller hypoallergeenste voeding die er bestaat Neocate en het spugen, boeren, winden en huilen is helemaal over.
    mocht je zoon noch steeds blijven huilen dan zou ik dit ook eens proberen, het is wel erg duur 72 euro voor 2 dagen maar als je een verklaring van je arts hebt krijgt je het volledig vergoed.

sterkte er mee.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat fijn! :)

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja de koemelkallergie heeft ie wel...hij kreeg al de nutrilon pepti maar toen hij werd opgenomen hebben ze bevestigd dat hij idd koemelkallergie heeft

17. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Die kosten kun je claimen op je ziektekostenverzekering als je een beetje redelijk aanvullend verzekerd bent!
    Hebben wij ook gedaan toen ik weleens 3x in de week naar ziekenhuis moest midden in de stad.

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met Quinn.

Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ze hem niet eerder hebben geopereerd. Mijn vriendin had geeneens een huilerd, maar wel een baby met liesbreuk en hij was een maand toen hij daaraan geholpen werd.

Als dat de oorzaak van het huilen was (wat was het anders?) dan vind ik dat ze hem daar bijzonder lang mee hebben laten zitten!

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja is tegenwoordig voor hun heel normaal blijkbaar zolang er mee wachten. Was bij onze middelste zoon ook die is toen met ambulance weggebracht omdat ze toch te laat waren en zeiden toen dat ie niks had

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ben benieuwd of je al wat van merk in quinn dat het nu rustiger word??

Deel Deze Pagina