sorry sorry ik heb het onwijs druk hij huilt nog steeds heel veel maar hij slaapt nu wel al door dus een positief ding hebben we behaald. eindelijk in de avond en nacht rust Hij slaapt van 12 tot half 9 s'morgens . en de rest huilt ie wel nog maar dat mag ik heb gelukig wel me nacht rust terug laats voor de eerste keer in bad gedaan...ik durfde het eerst nog niet met die wond. iedere keer met een washandje gedaan maar laatst hem toch in bad gedaan omdat de wond er goed uitzag...hij was helemaal blij en lachen dat ie deed gelukkig geneest alles goed
oh het klinkt al veel beter.. jij klink ook positiever. wat fijn voor jullie dat je ook nu kan slapen. als je nu zo kunnen zeggen.. hoeveel uur denk je dat ie nu huilt?
Ik denk dat hij nu iets van 9 uurtjes huilt en ik moet zeggen het wordt met de dag rustiger hij heeft z'n momenten nog maar dit is te doen vandaag heeft ie ook in de middag geslapen
Sind gisteren 3 uur is Quinn weer begonnen met huilen ja huilen meer krijsen. Om 10 uur vanmorgen stopte het pas en nu slaapt hij eventjes maar toch nog met huiltjes tussendoor. We kregen hem helemaal niet meer stil en huilde zo hard dat hij zelfs ervan begon te hoesten als een oud mannetje. Vannacht om 4 uur is Roy met Quinn naar de nightcare geweest omdat we het echt niet vertrouwde. Hij had geen koorts ofzo maar voelde vanaf z'n wond tot aan z'n benen wel heel erg warm aan...dus we dachten dat misschien z'n wond ontstoken was hij was wel wat rood maar niet dat je zegt ontstoken. Hij heeft ookal 2 weken diaree maar z'n flesje drinkt hij heel goed dus daar maakte we ons niet zo'n zorgen om. Maar vanmorgen had hij diaree met witte vlokjes erin (sorry voor de details) dus mss heeft hij gewoon hele erge buikpijn of kan hij toch deze voeding ook niet goed verdragen..maarja dat zijn allemaal dingen wat je nagaat en of het zo zal zijn weet je toch nooit. Hopenlijk is het snel over...We waren zo blij dat hij niet meer zo huilde en dat hij vrolijker was geworden en dat je ook nog eens ergens heen kon maar dat was maar voor korte duur Op de nightcare wisten ze ook niks. Maar toen hij thuis kwam hebben we hem maar nog een keer paracetamol gegeven voor het geval dat hij toch iets van pijn heeft. Nu maar kijken wat er is. We hebben vanmorgen ook maar even de kinderarts gebeld en die belt straks terug. kijken wat die zegt
he bah.. had zo gehoopt dat je nu uiteindelijk van je mannetje kon gaan genieten en dat het huilen weg zou zijn. vraag mij af wat het nu zou zijn. zou hij misschien tandjes krijgen? hij is ook op de leeftijd van 12 weken sprong.. daardoor kan hij ook gaan flink huilen. vreselijk dat constant gezoek he? laat je weten wat de kinderarts te melden heefT?
De kinderarts had gebeld en zij denkt een maag of darm infectie omdat z'n symptomen erbij passen. morgen mag ik weer met hem komen maar het moest vanzelf overgaan zei ze. Ik kon paracetamol geven maar dat deed ik al. Ik vind het wel een beetje raar dan heeft ie weer dit en dan weer dat. Ik had ook gevraagd of het toch geen allergie kon zijn omdat hij al koemelkallergie heeft en ik overal allergisch voor ben. Maar dat kon niet zei ze. beetje vaag.....maar dat zijn we al gewend
ik denk dat je de optie van een allergie even open moet houden en zeker nog eens aan moet kaarten morgen, dat zou zijn huilen wel verklaren! Je komt zo sterk over! Respect hoor!! Succes ermee
Nouja; wat is dit nou weer? Houdt het dan nooit op? Roden benen, witte vlokken, diarree en zo'n arts zegt doodleuk door de telefoon dat hij wel paracetamol mag hebben? Kan ze dat zo zien dan wat hij heeft? Wanneer wordt dat ventje nou eens goed geholpen? Mijn zoontje heeft ooit 5,5 dag in het zh gelegen en wij zijn zo goed behandeld, ik snap er niks van... Sterkte!
ja maar wel heel heeel heeeeel kapot moe...ze moeten eens iest op de markt brengen waarvan je energie krijgt die energie blikjes doen het niet echt en koffie is ranzig. Ik heb vandaag ff een rust dag ingelast de kids mogen vandaag even de hele dag tv kijken zodat ik alleen met Quinn bezig ben en iets voor mezelf.normaal mogen ze hier alleen tv kijken in het weekend of als bezoek er is.
ik heb al heel lang niet meer naar m'n eigen topic gekeken schaam schaamik had het ook best druk sinds een paar weken geleden heb ik ook weer de tijd om hier te posten maar alles gaat nu goed na z'n darminfectie huilt hij helemaal niet meer dus de operatie aan z'n liesbreuk heeft toch geholpen :d hij huilt wel wat meer als een normale baby maar ik heb nu ook tijd voor mezelf en sinds dat de oudste naar school gaat eigenlijk te veel tijd we zijn nu echt pas aan het genieten van onze kleine Quinny. Hij lacht ook bijna de hele dag, zelfs tijdens de fles lacht ie ons uit de kleine grappenmaker
O mamabeer, nu kun je dus lekker gaan genieten. Je hebt nu dus lekker wat tijd voor jezelf en je hebt er een vrolijk kindje bij. Veel plezier met je kindjes!
Mijn zoontje huilde ook heeeeel veeel en idd ook ja mevrouw krampjes. Ik gaf al cinababy en Comfortvoeding dus dat haalde al veel van de krampjes weg en nog bleef hij huilen. De artsen wilde niks doen, hij is 2 nachten opgenomen geweest en daar konden ze niks verzinnen dus zeiden ze ja doe maar verborgen reflux en geef maar AR. Nou dat geprobeerd 2 maanden lang en nog geen verschil, dus weer terug naar de comfortvoeding. Toen op aanraden van t forum naar de Osteopaat geweest... WAT EEN VERSCHIL! Hij was 1 x geweest en ik had een kind terug die gewoon sliep, we wisten niet wat ons overkwam. Er bleken een aantal wervels klem te zitten waardoor hij zijn nek niet goed kon draaien en er zat iets vast bij zijn maag/darmen waardoor hij dus krampjes had en niet goed kon poepen. We zijn 2 x behandeld en 3e x controle en we hadden een vrolijk blij kind terug die ook toen ging doorslapen! Dus ik zou zeker dat es proberen, kijken of er daar iets "verkeerd" zit en dan toch verder aandringen bij de artsen. En eventueel comfortvoeding?
Edit: zie al dat t grootste gedeelte is opgelost. Liesbreuk dus? Gelukkig heb je een vrolijk kind terug!
ja alles is opgelost. ik ken nu ook gewoon weer ergens naar toe met hem. zelfs uiteten is geen probleem meer..Hij slaapt ook lekker tussen zijn flesjes door. heerlijk kind!