24 uur per dag huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    trouwens die inflacol kun je die wel geven ookal heb je flesvoeding tegen krampjes en spugen...hij krijgt nu de friso comfort

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    alsof het allemaal niet al erg genoeg is.. en dan ook nogeens dat. wat erg vervelend voor jullie.. :( hopelijk kan hij snel genoeg aan de slag met soliciteren voor een nieuwe..dat jullie niet veel merken in de inkomsten..

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    weet ik helaas niet.. ik geef bv

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    welk fles gebruik je?

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Hoi
    Onze dochter begon ook ineens toen ze 2 a 3 weken oud was te huilen. Wij hebben haar ingebakerd en overdag heb ik haar in een draagdoek bij me gedragen. Daarin sliep ze wel. Ik heb 6 weken lang haar overdag voornamelijk in de draagdoek gehad omdat dit de enige manier was dat ze stil en tevreden was. S'nachts sliep ze gelukkig wel in haar bedje maar wel ingebakerd. Veel sucees, pb maar als je nog vragen hebt.

6. christina

christina Niet meer actief

#46 christina, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2009
    ga maar eens naar een osteopaat. die mensen kunnen vaak heel veel goeds doen bij een huilbaby. in mijn omgeving ook een huilbaby, na 1 bezoek aan de osteopaat was het al een stuk minder en in het totaal zijn ze volgens mij een keer of 5 geweest, de baby is nu een vrolijke rustige baby.

Ben zelf ook met beide kinderen bij de osteopaat geweest wegens krampjes en voorkeurshouding. heeft goed geholpen. jeetje wat een geld 80 euro. Bij ons rekent de osteopaat voor baby's een half consult a 40 euro, omdat hij een half uurtje bezig is. ik heb wel alles vergoed gehad van de verzekering, men vergoed 50 euro per keer tot een max van 500 euro per kalender jaar.

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja kan prima!
    Deed ik hier ook, en werkte in die combi echt super!
    En eventueel ook een difrax s fles, of een dr brown fles..
    Zit een soort ventiel in, die zorgt dat de meeste lucht uit de fles weggaat..

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik heb ook een difrax maar dan met de speen van de dodie omdat die langsamer gaat maar we hebben hem 3 uur geleden de inflacol gegeven en wonder boven wonder slaapt ie al 3 uurtjes hopenlijk door de inflacol en niet dat het dit keer toevallig is want dat scheelt wel als we niet naar de osteopaat hoeven. 10 uur krijgt ie de volgende voeding dus ben benieuwd...ik hou jullie op de hoogte:)

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ nanni mooie naam heeft je zoontje! ik wist niet dat je het ook zo kon schrijven....echt mooi!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook het zelfde gehad ook dezelfde leeftijd. hier stonden we ook op het punt naar een ostheopaat te gaan.toen kreeg ik hier de tip van infacol en een draagdoek voor overdag.
    wij liepen hier fynn in slaap en dan konden we hem weg leggen voor 45 min.toen we de infacol gingen gebruiken ging het in een keer helemaal goed. nog wel af en toe wat kramp maar het ging steeds beter. het slecht slapen bleek hier rug liggen te zijn. sinds week 7 ligt hij dat ook gewoon op zijn buik. sinds dien slaapt hij echt heel goed overdag en snachts

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het is nu 10 uur.. Hoe is het?

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja alweer gegeven en het is gewoon wonderbaarlijk hij slaapt alweer:D ik zou bijna de grond willen kussen. maar ik hoop dat het werkt niet dat ie nu gewoon dood op is van al die dagen. Roy is net terug van weer bij iemand een andere inbakerzak halen mss werkt deze ook beter.

13. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    En.....Hoe gaat het vandaag?

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    s morgens en smiddags was het lekker rustig na iedere fles sliep ie. Maar vanaf 5 tot half 10 heeft ie gehuild maar we hebbben vannacht wel lekker kunnen slapen:D

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    goed zo mamabeer.. moet wel hele opluchting zijn of niet?
    succes vanacht.. savonds is het hier ook altijd 'vervelend'met de krampen hoor.. dan komen meestal de windjes en zo.. op de \eind van de dag

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ps.. wil de HA geen schouderklopje geven maar ..uuhmm..
    'gewoon krampjes hoor' ;)

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Fijn hoor dat het al ietsje beter gaat! Succes evengoed bij de osteopaat! En welterusten voor vannacht :)

18. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    De osteopaat is inderdaad niet goedkoop. Bij ons wordt het tot E 500,-- vergoed, gelukkig. Na 1 behandeling had ze bijna geen krampen meer en huilde ze bijna niet meer. Infacol werkt ook goed.

Hoe is het vannacht gegaan?

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    vannacht begon het weer en we zijn net terug van het ziekenhuis en het waren idd zoals ik al vermoede geen krampjes...Hij is opgenomen en er word een huilschema bijgehouden. Hij word ook gecontroleerd op verborgen reflux en koemelkallergie en natuurlijk of het mss iets anders is. De eerste week blijft ie zowiezo daar:( naturlijk heel erg zwaar zonder hem maar is wel beter zo anders zitten we over 3 weken nog zo te klungelen en zo krijgt hij ook wat rust.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    :( wat rot voor julie zeg.. ik had niet zo snel Yay moeten roepen..
    gelukkig nemen ze het nu seriouzer dan de HA..
    sterkte meid. hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina