mamabeer, heb kei-en keiveel respect voor jullie...hoe houden jullie het vol..en dan nog zo'n eng iets als stoppen met ademen erbij..brrrrr... wil je gewoon even zeggen dat ik heel veel bewondering heb voor hoe je met dit alles omgaat!
Mamabeer ik leef echt met je mee! Ik vind het zo verschrikkelijk dat je zo aan je lot overgelaten wordt! Is het misschien een idee om je verhaal op papier te zetten en dit te mailen naar kinderartsen in het Sophia en Emma kinderziekenhuis en andere academische ziekenhuizen? Vraag of beter smeek om hulp! Vertel dat je het niet meer weet en dat de artsen je naar huis sturen zonder enig antwoord. Wie weet heeft iemand een idee en wie niet waagt wie niet wint. Ik hoop echt dat je geholpen kan worden! Heel veel succes in ieder geval.
ik kan me wel herinneren een verhaal van de ouders van nu...dat er ergens een huil polikliniek betsaat maar welk ziekenhuis dat ook alweer was weet ik niet meer
echt lief dat jullie zo reageren ik heb ook respect voor jullie. Ik ben dr gewoon heel helder in omdat we hebben 2 voorbeeld baby's gehad op Ryan's operatie na dus Quinn mag wel wat meer huilen naja huilen Quinn huilt gewoon abnormaal echt heel veel maar ik wil gewoon weten wat hij heeft dat stoort me gewoon.
Dat is Rijnstate in Arnhem! Je kunt natuurlijk altijd even bellen...wie weet hoeveel ervaring ze hebben!
Maar alle ziekenhuizen nemen baby's op die veel huilen. En meestal als ze in het ZH zijn (in mijn geval iig) zijn de baby's ineens ontzettend zoet.. Verandering van omgeving doet vaak wonderen. Eenmaal thuis is het weer mis..
oh maar dat heb je zelf ook ervaren lees ik. Dat er niets aan de hand zou zijn. Ik wilde Neocate en ik heb het gekregen en het gaat nu stukken beter en ik zou het ook erg fijn vinden om te zien dat het bij jou heel goed gaat. Als ie met de pepti al minder huilt, zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat dat met Neocate ook het geval is.
hele bericht getyped en weg ...grr ik ben nog steeds overtuigd dat zijn pijn (huilen) van de liesbreuk komt. en dat hij stopte met ademen denk ik toch nog aan breath holding spells en dan OMDAT hij zoveel pijn heeft. Wat is het? - Breath-holding spell (De adem vasthouden) - Informatiefolders - Medisch A-Z - dokterdokter.nl Ik snap verder niet hoe zo'n ziekenhuis je zoontje zo lang op de operatie kan laten wachten. Als een volwassen mens binnen komt gillend van de pijn laten zie toch ook niet een afspraak voor een maand later inplannen.. Ik vind dat ze erg nalatigheid doen...alleen omdat ALLE BABIES HUILEN!! ik word echt hier flink boos om en zou bijna zelf de telefoon oppakken en mijn mening geven daar.
Ik zie net dat ik in de laatste maand van mijn geposte berichten toch een typfouten heb haha zal de vermoeidheid wel zijn. En hij slaapt nu ff normaal nooit in de middag of eventjes 10 minuten
@Mamabeer: ik haak even weer in, heb een tijdje terug dit topic gevolgd en nu een klein beetje teruggelezen en las dat je aan KMA dacht, maar dat dat niet te testen zou zijn... Wij zijn hier vorige week bij een bioresonantietherapeut geweest, daar kun je dus op allergieen laten testen. Bij Thirza kwam er dus KMA uit, terwijl huisarts en CB daar nog niet eens aan gedacht hadden. Wij gaan per vandaag aan het elimineren en dan als het rustiger wordt aan het provoceren weer (waar ik nu al geen zin in heb), dus misschien voor jullie een idee? Hier leek het in de eerste maanden alleen kiss-syndroom te zijn, ze knapte ook op van behandeling bij de osteopaat, maar na verloop van tijd kwamen de klachten dus weer terug. We weten hier nu dat het ws KMA is... eindelijk.
Hey meid, Ik heb ook even jou topic bijgelezen. Pffft dat moet ook allemaal niet meevallen zeg. Ik loop al op mijn wenkbrouwen en mijn ventje huilt nog niet eens de hele dag en is ook nog eens mijn enige kind.Ook is het voor jou niet het eerste kindje dat ergens last van heeft. Ik leef met jullie mee.. Ik wil jou ook heeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen en ik hoop dat er snel verbetering optreedt en er een oplossing voor je kleintje komt. Hou vol, uiteindelijk zal alles goed komen. Liefs Michelle
Ik zeg: osteopaath!!!! Hier hetzelfde als bij zogelukkig... en na één behandeling al heel ander kind. Problemen in het nekje kunnen ernstige krampen veroorzaken in spijsvertering (zenuwbeknelling!!!) Echt, ga meteen, dram een afspraak door, leg de situatie uit en je wordt echt geholpen, kan bijna niet anders! Doen hoor! Succes!
ik weet dat je gek word mamabeer van iedereen die denkt te weten wat je moet doen en waar je zoontje last van heeft.. maar je zei zelf dat als je op zijn lies raak dat hij gaat krijzen. en door het huilen zet de liesbreuk op.. het klinkt zo erg in mijn oren dat het hier om een vicieuze cirkel gaat ... kan je echt niet eerder Quinn laten opereren? mijn hart doet echt zeer voor jullie
Excuus, niet goed gelezen. Overigens hier wel twee verschillende osteopathen bezocht en dat hielp. De ene was meer natuurgeneeskundeachtig... dat vond ik niks, kwam ook met heel ander oordeel. Mijn eigen osteopaath heeft super geholpen, had het meteen bij het rechte eind (dacht ff dat ik gek geworden was). Het kán dus wel helpen, een tweede inschakelen. Zie het als een second opinion, doe je ook wel eens met een dokter toch? Succes in ieder geval, ik weet hoe erg het is!
nee eerder gaat helaas niet maar ze willen ons wel iedere 2 weken op controle zien voor hem gewoon in de gaten te houden...hun zeggen het gewoon niet te weten...lekker makkelijk he! Het spugen was ja minder geworden vandaag weer heel veel dus de nutrilon pepti heeft het maar eventjes gedaan. De 28 ste mag ik pas komen pfff nog zo lang..ik ga maandag zowiezo even bellen of ik iets eerder mag komen in verband met het spugen. Ik zei nog tegen me man zal je net zien heeft ie andere voeding en is ie geopereerd en spuugd ie niet ...zal je dan zien dat hij nog steeds huilt..wij hebben ja altijd zoveel geluk. Je word erzelf zo depri van. Toen me man vandaag binnen kwam zei ik al meteen: bereid je maar voor ik heb slechte zin en ik ga denk ik alles op jou afreageren gelukkig mocht dat haha
Ik heb jouw topic een beetje gevolgd, ik zeg er eerlijk bij dat ik niet álle pagina´s gelezen heb. Ik ben met mijn zoontje ook bij een osteopaat geweest (ik weet dat jullie dat al geprobeerd hebben) Maar zij vertelde mij een verhaal van een kereltje van een week of 6 die ook zo ontzettend veel huilde dat zij er niks aan kon doen. Dat kindje bleek dus ook te huilen omdat het zoveel last had van een liesbreukje. Blijkbaar kon er iedere keer een stukje darm door het breukje in het balzakje komen Je kunt je voorstellen dat dat ontzettend pijnlijk is. Het kan dus zeker wel dat een kleintje zoveel last heeft van een liesbreuk. Verder heb je er misschien ondertussen weinig aan, maar ik zou als ik jou was eens in België informeren. Ik ben Nederlandse maar woon in België. Mijn zoontje is met 7 weken en met 16 weken geopereerd aan een abcesje icm een fistel. Ik kan je vertellen hoe dat hier ging. Op dinsdag ging ik naar het cb waar het abces werd ontdekt. Die avond kon ik al terecht bij een kinderarts en zij zorgde voor een afspraak op donderdag met een kinderchirurg in het kinderziekenhuis in Antwerpen. Daar werd een plan van aanpak besproken en die maandag is mijn zoontje al geopereerd! Helaas kwam het abcesje later terug (lag natuurlijk niet aan de operatie) en dit werd op een woensdag geconstateerd door de kinderchirurg. Hij maakte ter plekke plaats in zijn schema omdat hij zo'n kleintje daar niet mee wilde laten 'lopen'. Mijn zoontje werd de volgende dag (!) geopereerd. Het is hier allemaal wat persoonlijker geregeld. Een paar weken na de eerste operatie had ik een vraag. Ik belde het ziekenhuis op en die verbonden mij gewoon door naar de kinderchirurg. Die wist nog precies wie wij waren en heeft mij prima geholpen. Ik kan me voorstellen dat de operatie nu al zo dichtbij is dat je niet meer wilt uitwijken naar België. Maar ik wilde het je toch even vertellen dat dit evt. ook een mogelijkheid is. Je zou kunnen informeren bij je verzekering hoe het met vergoeding zit.
ik heb niet alles gelezen maar in welk zh loop je nu met hem? ik loop al vanaf dag 2 in het zh met mijn zoontje hij is geboren met een slokdarmafwijking en is hieraan geopereerd toen ie 36 uur oud was. vanaf dat moment dus vaste klant bij het sophia kzh. hij is nu inmiddels 1.