Slaap je al licht omdat je steeds moet plassen, komen nu de rusteloze benen om de hoek kijken! En dan niet alleen 's nachts maar ook als ik eindelijk es rustig op de bank zit. Zijn er nog meer dames die er last van hebben? Zijn er tips om ze te voorkomen of misschien minder rusteloos te maken zodat die paar uurtjes slaap gepakt kunnen worden? Ik hoorde laatst dat het zou helpen om elke dag een banaan te eten haha. Tot nu toe nog geen effect.
Hallo, Magnesium kan helpen. Maar neem dan wel een goede vorm. Magnesiumoxide wordt bijna niet opgenomen, dus daar heb je niet veel aan ( vaak de goedkopere merken). Neem bijvoorbeeld magnesiumcitraat. ( te koop bij onder andere de tuinen). Groetjes
ik heb er ook veel last van, maar nog geen oplossing ervoor. ik probeer me been hoog te houden omdat ik ook vocht vast hou. zwaar irritant is het wel.
Ik heb het wel is gehad door sporten, is een teken dat je spieren niet volledig kunnen ontspannen. Of het nu precies hetzelfde is als tijdens zwangerschap geen idee, zelf ook nog geen last van namelijk. Wat bij mij hielp is gewoon 1 of 2 paracetemol nemen voor het slapen gaan. Schijnt je spieren iets te ontspannen. Je kan het altijd proberen!
Heb het ook vreselijk!Heel typisch, alleen tijdens mijn zwangerschappen(dit is de derde)ik gebruik magnesium, eet bananen, beweeg genoeg, douche war/koud,massage, zeepje onder matras, maar helaas...er is niks wat helpt!Ja gewoon lopen, dus ben s nachts aardig actief,haha! Maar nu las ik toevallig vanmorgen op facebook dat het zou werken om vicks vaporub onder je voeten te smeren, en dan sokken aan.Geen idee, las het ook vanmorgen....
herkenbaar! man je benen laten masseren.. Beetje hardhandig of een warm bad.. dat wil hier nog wel eens wonderen verrichten
Hier ook, incl ook behoorlijk pijn in knieeen en schenen+kuiten. Gekke is, de ene nacht is het extreem aanwezig, een andere nacht nergens last van Enige mogelijke oorzaak van dat verschil wat ik heb kunnen ontdekken lijkt te zijn hoe druk ik overdag ben. Hoe meer ik sta en loop en doe, hoe meer last van mijn benen 's nachts.
Magnesiumtabletten nemen helpt bij mij, bij erge last drie per dag, anders 1 of twee. Inderdaad wel de goede pillen van de betere merken. En magnesiumolie smeer ik erop als ik in bed lig en er erge last van heb, helpt helaas niet meteen maar ik word er zo gefokt van dat ik IETS moet doen . Zeepje lig ook al in bed. Zal eens vix vacorub halen, zag ik bij de reacties hiervoor. Wie weet?!