hey meiden, Ik had al eerder een topic geopend over een goed gesteunde wagen voor batuhan omdat hij door zijn hersenbloeding (nog) een slappe spiertonus heeft. We hebben gisteren de quinny buzz3 besteld. Het was een combi wagen de dreami etc waren niet op voorraad maar de wandelwagen hebben ze gisteren al gelijk met TNT verstuurd. De rest komt later maar daar past hij nu toch niet meer in dus hebben we nu ook niet nodig. Ik heb ook een track en trace nummer hier staat dat de zending al in collectie is en dat het ook is gesorteerd. Dit is alle twee gisteren gebeurd Weten jullie dan misschien wanneer ik het pakket kan verwachten. De babyzaak zei gisteren dat het waarschijnlijk vandaag zou worden bezorgd maar kan dat zo snel?
Het kan heeel snel! Ik heb een draagdoek gekocht van iemand anders. Ze heeft hem donderdag middag bij het postkantoor gebracht (pakketpost) en gisteren (1 dag later) was hij er dus al!
als hij al in het sorteerproces is geweest, kun je het pakketje vandaag verwachten, er komt dan te staan Chauffeur onderweg..
ow dat zou super zijn kan batuhan eindelijk van die rot maxi cosi af hij zit helemaal klem met zijn schoudertjes zijn voetjes steken helemaal uit en hij ligt er ook helemaal niet lekker in echt zo krom waardoor hij ook steeds saturatie dalingen krijgt omdat hij zijn (hij is nu flink verkouden) slijm niet goed kan wegslikken. Opzich maakt nu of maandag niet heel veel uit maar batuhan kan ook nog niet zelf zitten etc. We hebben de buzz in een babyzaak uitgeprobeerd en daar zit hij zooooo prachtig in te glunderen. Hij zat al helemaal omzich heen te kijken en met die beveiligings beugel te spelen. Dat zijn allemaal dingen wat hij nog niet zo vaak deed. Ik vind het echt geweldig om hem zo te zien Nog even volhouden dus
Nog even een vraagje er staat boven status: zending voorgemeld? wat houdt dat in? en onder in het balkje zegmaar waar je het volgt staat in distrubitie en afgeleverd open betekend in distrubitie dat het met de chauffeur onderweg is als ze die ook hebben aangevinkt?
En is het gelukt met de Buzz? Kan je nu lekker gaan wandelen met je kleine ventje en zit hij tenminste goed, echt fijn hoor. Wilde trouwens zeggen dat je een prachtig mooi mannetje hebt, die prachtige donkere ogen alleen al....... Veel plezier!