Hallo! De vraag zegt het al een beetje.. Wie heeft er leuke ideeen om je liefje te verassen voor valentijnsdag.. Alleen dan verassen, met weinig geld!!! Wil zo graag mijn ventjuh is lekker verassen,omdat ie zoooveel voor mij doet in me zwangerschap! Maar hoe kan ik dit een beetje doen..als ik maar heeel weinig budget heb Help,Help,Help!!! Kom maar op met de ideeen! Liefs, Diamaria
wij doen niet aan valentijnsdag, maar meid alsjeblieft veRRas je vriend. niet verassen hoor, dat is zo jammer van een goede relatie grapje he, ik heb echt geen goede ideeen voor je helaas. een ex van mij heeft voor onszelf ooit eens een ontbijt op bed laten bezorgen met champagne en een roos, dat vond ik wel erg leuk! hoefde je alleen de deur open te doen en weer naar boven te gaan met ontbijt!
hmmm... laat je moeder of zus of iemand in je omgeving een buikschildering maken met een lieve tekst speciaal voor hem.
Ontbijtje op bed. Leuke zelfgemaakte kaart (via pc of handwerk) met een verhaaltje eventueel met stuikje alvast van de kleine. Dagje op de wenken bedienen Naar de plek gaan waar jullie elkaar hebben leren kennen,oude herinneringen ophalen of naar een plek gaan waar jullie een mooie herinnering delen. Lieve briefjes in de broodtrommel stoppen. Er zijn best wat leuke dingen te doen hoor met geen of weinig geld. Gewoon zelf een etentje maken kan bijv ook met een leuk gedekte tafel wat kaarsjes en een lekker muziekje creër je zo je eigen prive restaurant
ik ga acrylverf kopen !! en dan wil ik gaan bodypainten !! Ja ik mijn vriend, en mijn vriend mij !! erg spannend en hartstikke leuk lijkt me dat...