Hoeveel per uur

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Nikske89, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Een vraagje...

Onze Naud is nu 16 maanden en 11 augustus hebben vriend en ik een verjaardag van zijn collega, normaal gesproken gaat Naud dan naar mijn (schoon)ouders als we zoiets hebben maar zij kunnen niet.
    Nu heb ik mijn broertje gevraagd om te komen babysitten, Naud ligt in bed zodra wij gaan dus hij hoeft niets te doen en als er iets is dan zijn we binnen een paar minuten thuis. Mijn broertje is 14 en nu vraag ik mij af wat we hem per uur moeten betalen??

Dusss... wat betalen jullie aan oppaskosten in de avond uren??

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou hem gewoon 15 euro geven ofzo voor hele avond. (bij mijn broertje deed ik dat ook )

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zou hem ook 15 euro geven voor een avondje. hij is 14 en het is bekend. hij zal 15 euro vast genoeg vinden en jij hebt een leuke avond. misschien 10 euro en zorgen voor wat lekker hapjes etc

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    10 euro per avond en 15 euro als we na 12 uur thuis komen maar dat gebeurt vrijwel nooit.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankjewel meiden!

Ik heb het er met mijn broertje over gehad en we hebben €3,50 per uur afgesproken.. En hij mag dan blijven logeren (puur voor de gezelligheid want mijn ouders wonen 5 straten verder, hihi)

Deel Deze Pagina