wat doe ik aan een mega puist op me kop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:(
    ik heb al dagen een supergrote puist op me kop. of wat het ook is. tis een bult op me voorhoofd vlabij mn haargrens en het lijkt echt op een supergrote muggenbult ( maar dat is het zeker niet) echt pijn doet het niet ( beetje beurs gevoel als ik er aan kom)
    ik vind het erg voor schandaal. wat doe ik eraan?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

tenzij er een kop(je) op zit wat je uit kunt drukken kan je niks doen.
    waar zit ie? :D

3. mymiracle

oh ik lees op je voorhoofd excuus, nog niet goed wakker! :)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee er zit geen geel kopje op. tis gewoon een rode bult. oh meid ik ben ook nog niet wakker en dat wordt ik ook niet denk vandaag....
    zucht............ ik heb gelukkig een pony dus je ziet het niet zo maar toch.... zucht, klaag:(

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tja.... is het wel een puist dan? Als je niet weet wat je ermee moet dan zou ik de huisarts even bellen? Of is dat heel gek?

6. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    tandpasta er op? Droogt uit. zeggen ze. Weet niet of het ook echt zo is, eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd. En anders niet meer aan denken en je pony lekker laten hangen ;)

7. mymiracle

hahaha, och meid, je moest eens weten hoe vaak ik zo'n megading heb, ik weet precies wat je bedoeld, je kunt er zelfs hoofdpijn van krijgen! vaak zijn ze binnen een paar dagen weer weg ;)

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Bio oil schijnt erg goed te helpen tegen puistjes. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ga het zo kopen. Sinds ik van de pil af ben, heb ik er veel meer last van, zucht!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou heb ik weeeer!!!!

ik voel vanmiddag ineens bij mn oor/kaak voel ik daar ook een bult. ik dacht meteen dit is niet goed. maar ja zes uur natuurlijk en huisarts heeft ook lekker weekend.
    vriendlief komt thuis ik zeg ik bel toch even naar de hap want ik vertrouw het niks. ( en we gaan van het weekend naar center parcs) ikke bellen en mocht komen.

huisarts kijkt naar mn oor en zegt: iid een bult. kijkt in mn oor. nee geen ontsteking. hij zegt: wat heb je op je kop? ik zeg: ja iets van een puist denk ofzo.... hij kijken: zegt ie: nee das geen puist want er zitten blaasjes op die bult. ik denk dat het gordelroos of krentebaard is!:$:$:$:$:$ jeukt het? ik: ja soms.

ik dacht gelijk shit mn moppie!! want ja allebei besmettelijk.
    nou ja al met al wist ie het niet precies want krentebaard is weer meer met korstjes maar het was iig een bacteriele infectie in de huid en daar kon die bult bij mn oor weer gevolg van zijn ofzo . maar dat heb ik niet helemala goed gesnapt want ik zat gelijk te tobben over mn kleintje.

maar goed heb gelijk ab gekregen en ben verder gelukkig niet ziek maar vind het wel onwijs rot als ik me kleintje nou iets besmettelijks heb gegeven. voorkomen kan ik het niet meer want als het goed is werkt die ab vrij snel en is het niet meer besmettelijk.

nou ja we kunnen niet meer als afwachten. gelukkig ben ik verder niet ziek alleen jeukt die bult op me kop gigantisch. en heb net nog es goed gekeken en er zitten idd blaasjes op.

nou dat was weer het verhaal van elmo24!

( aan allen die hem snappen.... ben vast allergisch voor vogels)

10. mymiracle

hahaha, ik snap em! :D
    veel beterschap en maar hopen dat je moppie het niet krijgt!

Deel Deze Pagina